Tehát te úgy gondolod h ha valaki egyszer is valhallához nyúlt akkor ő már a szemedben egy senki? Szerintem akkor a mai \"scripterek\" 99%-a a szemedben senki
Akkor nagyon nem értünk egyet, de nem is szándékozok egy valhalla editerrel leállni veszekedni
Xistance[/member] erre van az a mondás hogy \"Nem mindegy hogy a h***e okoskodik vagy az okos h***éskedik\"[/quote]Van benne igazság.
local lama = {}kocsi betöltésnél/létrehozásnál pedig a láma táblába berakod a kocsikat tulaj vagy adatbázis id alapján aztán csak lekérdezed -> magyarul be indexeled normálisan és nem fog semmiféle laggot sem okozni.a másik megoldás pedig a setElementByID + getElementByID, ami sok lekérdezésnél szintén laggoltatni fog Akkor nagyon nem értünk egyet, de nem is szándékozok egy valhalla editerrel leállni veszekedni Xistance[/member] erre van az a mondás hogy \"Nem mindegy hogy a h***e okoskodik vagy az okos h***éskedik\" [/quote]Tehát adott a te megoldásod, ami szintén laggoltat magas használat esetén, és adott az enyém, ami szintén magas használaton laggol. Magyarán, ugyanazt dolgoztuk ki máshogyan, tehát ütöd a saját szavadat. Az folyamatos adatbázis lekerdezés is laggol, hiába van táblába.
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle. Ennél nagyobb butaságot rég olvastam [/quote]Nem a for ciklus laggoltatja a szervert, hanem ami végigfut benne :\'D
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle.
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle. Ennél nagyobb butaságot rég olvastam [/quote]Nem a for ciklus laggoltatja a szervert, hanem ami végigfut benne :\'D [/quote]És az nem a for ciklus? kiégtem mára.
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle. Ennél nagyobb butaságot rég olvastam [/quote]Nem a for ciklus laggoltatja a szervert, hanem ami végigfut benne :\'D [/quote]És az nem a for ciklus? kiégtem mára. [/quote]What?
Ezt én sem értem hogy őszinte legyek. :nugget: :facepalm:
Na most akkor még tegyünk egy kis fát a tűzre.Szerintem ti egyáltalán nem tudtok LUA-t scriptelni. Valhalla editerek vagytok mind a ketten. (( Nem mindegy hogy ki hogyan oldja meg, de most őszintén, így is úgy is laggolni fog magas használat esetén. ))kappa :shifty:kommentfight
Na most akkor még tegyünk egy kis fát a tűzre.Szerintem ti egyáltalán nem tudtok LUA-t scriptelni. Valhalla editerek vagytok mind a ketten. (( Nem mindegy hogy ki hogyan oldja meg, de most őszintén, így is úgy is laggolni fog magas használat esetén. ))kappa :shifty:kommentfight Ahogy érzed, viszont az én megoldásom nem használ szinte semmi erőforrást.lama[kocsiid] = createVehiclevel letrehozott szarÉs pl outputChatBox(tostring(lama[kocsiid]))És legyetek szívesek nem belepofázni ha nem látjátok át.+ez semmi for ciklust nem használés Xistance[/member] nem ugyan az a két dolog, teljesen másról írtam [/quote]Akkor schuldigung bitte.
Nem mindegy, hogy a for ciklus átmegy az összes járművön, vagy csak azon, amin kell. Lásd: alap DayZ mód item respawn.
Ezt én sem értem hogy őszinte legyek. :nugget: :facepalm: \"Nem a for ciklus laggoltat, hanem ami benne van.\" Tehát a for ciklus. [/quote]Nem érted mit mondok, nem az laggoltat a for ciklusban, hogy végiglépked egy adott iteratoron, vagy tömbön, vagy akármin, hanem ami lefut benne.