Szerző Téma: Vehicle Dimension probléma!  (Megtekintve 3294 alkalommal)

Vehicle Dimension probléma!
« Dátum: 2016. augusztus 03. - 12:50:31 »
0 Show voters
Sziasztok! Az lenne az én problémám, hogy mikor lelép egy játékos a szerverről (RolePlay) akkor a járműve eltűnik és ez tökjó meg minden, de mikor vissza lép nem jön vissza a jármű, hanem ugyan abba a dimensioba marad a jármű ahova el geteli a rendszer mikor lelépet (1-es dimenzióba)!
 
UI: A szerver Valhallából épül fel!
Lua file:
 
function PlayerJoin()
if getElementData(source, \"loggedin\") == 1 then
local dbid = getElementData(source, \"dbid\")
local veh = exports.pool:getPoolElementsByType(\"vehicle\")
for key, value in ipairs(veh) do
local owner = tonumber(getElementData(value, \"owner\"))
if (owner) and (owner==dbid) then
   local id = getElementData(value, \"dbid\")
   setElementDimension(value, 0)
end
end
end
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement() ,PlayerJoin)
function PlayerQuit()
local dbid = getElementData(source, \"dbid\")
local veh = exports.pool:getPoolElementsByType(\"vehicle\")
for key, value in ipairs(veh) do
local owner = tonumber(getElementData(value, \"owner\"))
if (owner) and (owner==dbid) then
   local id = getElementData(value, \"dbid\")
   setElementDimension(value, 1)
end
end
end
addEventHandler(\"onPlayerQuit\",getRootElement(),PlayerQuit)

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 03. - 12:59:34 »
0 Show voters
Miért akarod 1-es dimenzióba rakni mikor lelép az adott játékos? :O
Miért nem használsz destroyElementet?

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 03. - 13:07:12 »
0 Show voters
Értem, akkor mit kéne rajta változtatnom? :)

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 03. - 13:13:01 »
0 Show voters
Én úgy oldottam meg, h resource startnál(vehicle sys) és mikor belép a játékos(acc sys) akkor meghív egy funkciót a veh sysben, lekéri az adatokat sql-ből h van-e kocsija, ha van akkor meghív egy másik funkciót ami spawnol, lelépésnél vagy resource stopnál/restartnál pedig meghív egy törlés funkciót és ennyi.

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 03. - 13:34:12 »
0 Show voters
Értem, köszönöm a segítséget!
De még várok segítségeket, valahogy ehhez a rendszerhez megoldást! :)

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #5 Dátum: 2016. augusztus 10. - 15:20:12 »
0 Show voters
Nem nagy was ist das, de a helyedben nem dolgoznék valhallával.
 
function quitSaveCar()
for k,v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\") do
if v:getData(\"dbid\") == source:getData(\"owner\") then
   v:setDimension(1)
end
end
end
addEventHandler(\"onPlayerQuit\", getRootElement(), quitSaveCar)
 
function showTheCar()
for k,v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\") do
if v:getData(\"dbid\") == source:getData(\"owner\") then
   v:setDimension(0)
end
end
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), showTheCar)

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #6 Dátum: 2016. augusztus 15. - 08:42:43 »
0 Show voters
Maga az egész kód értelmetlen, próbáld meg még egyszer átgondolni.
\"for k,v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\") do\" ezzel csak azt éred el hogy 50-100 kocsinál végignézi az összeset -> lagg, esetleg network trouble

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #7 Dátum: 2016. augusztus 16. - 19:48:47 »
0 Show voters
+ meg amikor joinolsz nincs dbid-d mivel akkor lépsz fel és még be se loginoltál így a szerver hogy tudja hogy a te dbid-d mi inkább használj onPlayerSpawnt :)

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #8 Dátum: 2016. augusztus 16. - 21:52:28 »
0 Show voters
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #9 Dátum: 2016. augusztus 17. - 11:13:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: Xistance date=1471377148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62473\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle.
 
Ennél nagyobb butaságot rég olvastam :)

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #10 Dátum: 2016. augusztus 17. - 11:39:17 »
0 Show voters
Xenius[/member] te hogy oldanád meg? :)

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #11 Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:06:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: Xenius date=1471425234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62473\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle.
 
Ennél nagyobb butaságot rég olvastam :)
 
[/quote]
Akkor nagyon nem értünk egyet, de nem is szándékozok egy valhalla editerrel leállni veszekedni :)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #12 Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:37:36 »
0 Show voters
egy minden vehiclen végigmenő loop 300 playernél akik csatlakozgatnak le és fel akadna.
 :-[
Xenius pedig sokat letett az asztalra, nem hívható egyszerű Valhalla editernek.

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #13 Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:47:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: id100 date=1471433856\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62473\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egy minden vehiclen végigmenő loop 300 playernél akik csatlakozgatnak le és fel akadna.
 :-[
Xenius pedig sokat letett az asztalra, nem hívható egyszerű Valhalla editernek.
 
Igen, de aki feltette a kérdést, azt kérdezte, milyen megoldás lehet rá, nem azt hogy hogyan lehet 100 százalékosan optimalizáltan kidolgozva megírni. Nálam aki valhalla editer, már elásta magát a szemembe :)

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #14 Dátum: 2016. augusztus 17. - 16:28:06 »
0 Show voters
Tehát te úgy gondolod h ha valaki egyszer is valhallához nyúlt akkor ő már a szemedben egy senki? Szerintem akkor a mai \"scripterek\" 99%-a a szemedben senki :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal