function PlayerJoin()if getElementData(source, \"loggedin\") == 1 thenlocal dbid = getElementData(source, \"dbid\")local veh = exports.pool:getPoolElementsByType(\"vehicle\")for key, value in ipairs(veh) dolocal owner = tonumber(getElementData(value, \"owner\"))if (owner) and (owner==dbid) then local id = getElementData(value, \"dbid\") setElementDimension(value, 0)endendendendaddEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement() ,PlayerJoin)function PlayerQuit()local dbid = getElementData(source, \"dbid\")local veh = exports.pool:getPoolElementsByType(\"vehicle\")for key, value in ipairs(veh) dolocal owner = tonumber(getElementData(value, \"owner\"))if (owner) and (owner==dbid) then local id = getElementData(value, \"dbid\") setElementDimension(value, 1)endendendaddEventHandler(\"onPlayerQuit\",getRootElement(),PlayerQuit)
function quitSaveCar()for k,v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\") doif v:getData(\"dbid\") == source:getData(\"owner\") then v:setDimension(1)endendendaddEventHandler(\"onPlayerQuit\", getRootElement(), quitSaveCar) function showTheCar()for k,v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\") doif v:getData(\"dbid\") == source:getData(\"owner\") then v:setDimension(0)endendendaddEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), showTheCar)
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle.
A kód nem értelmetlen egyáltalán. Én nekem fogalmam sincs, hogy a valhallába mi hogy működik, tehát alapból nem tudhattam hogy a dbid mihez van kötve ebben az esetben. Laggoltatni nem fog egy for loop, csak esetleg ha sok van belőle. Ennél nagyobb butaságot rég olvastam [/quote]Akkor nagyon nem értünk egyet, de nem is szándékozok egy valhalla editerrel leállni veszekedni
egy minden vehiclen végigmenő loop 300 playernél akik csatlakozgatnak le és fel akadna. Xenius pedig sokat letett az asztalra, nem hívható egyszerű Valhalla editernek.