Szerző Téma: triggerServerEvent probléma  (Megtekintve 1349 alkalommal)

triggerServerEvent probléma
« Dátum: 2017. június 05. - 08:54:05 »
0 Show voters
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy olyan scriptet amiben a közeledben lévő járműveket megjavítja egy parancs által, de problémába ütköztem!
 
a szerver úgyan is a debugscript ben kiírt nekem egy ERROR-t amit nem igazán értek.
 
triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL)
 
KÉP:
 
\"asdsadssda.png\"
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 05. - 08:55:00 írta danika98766 »

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
triggerServerEvent probléma
« Válasz #1 Dátum: 2017. június 05. - 09:15:12 »
0 Show voters
Külld el a szerver és a kliens oldalt. Ez alapján nincs hozzáadva az event/elírtad a nevét, de azért küldd el.

triggerServerEvent probléma
« Válasz #2 Dátum: 2017. június 05. - 09:21:24 »
0 Show voters
Nos ennek a scriptnek csak client oldala van. itt van tessék.
 

addCommandHandler(\"fix\", function()
if getElementData(localPlayer, \"acc:admin\") >= 8 then
   local respawnVehicleTBL = {}
   local px, py, pz = getElementPosition(localPlayer)
   local playerInt = getElementInterior(localPlayer)
   local playerDim = getElementDimension(localPlayer)
        local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\")
   
   for k, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\", root, true)) do
      if getElementInterior(v) == playerInt and getElementDimension(v) == playerDim then
         local x, y, z = getElementPosition(v)
         local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, px, py, pz)
         local o = 0
         if distance < 10 then
            respawnVehicleTBL[#respawnVehicleTBL+1] = v
         end
      end
   end
   
   outputChatBox(\"[FIX] #FFFFFF\"..#respawnVehicleTBL..\" jármű megjavítva.\", 255, 50, 0, true)
   if #respawnVehicleTBL > 0 then
      triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL)
   end
end
end)

 
 

triggerServerEvent probléma
« Válasz #3 Dátum: 2017. június 05. - 09:24:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: danika98766 date=1496647284


   
      Nos ennek a scriptnek csak client oldala van. itt van tessék.
   
   

addCommandHandler(\"fix\", function()
if getElementData(localPlayer, \"acc:admin\") >= 8 then
   local respawnVehicleTBL = {}
   local px, py, pz = getElementPosition(localPlayer)
   local playerInt = getElementInterior(localPlayer)
   local playerDim = getElementDimension(localPlayer)
        local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\")
   
   for k, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\", root, true)) do
      if getElementInterior(v) == playerInt and getElementDimension(v) == playerDim then
         local x, y, z = getElementPosition(v)
         local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, px, py, pz)
         local o = 0
         if distance < 10 then
            respawnVehicleTBL[#respawnVehicleTBL+1] = v
         end
      end
   end
   
   outputChatBox(\"[FIX] #FFFFFF\"..#respawnVehicleTBL..\" jármű megjavítva.\", 255, 50, 0, true)
   if #respawnVehicleTBL > 0 then
      triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL)
   end
end
end)

   
       
   


Ha csak kliens oldali szkripted van, hogy a fenébe triggerelnél egy szerver oldali funkciót...

triggerServerEvent probléma
« Válasz #4 Dátum: 2017. június 05. - 09:28:01 »
0 Show voters
Akkor hogyan lehetne megoldani hogy működjön? Mert egyszerűen én már nem értem :D 

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
triggerServerEvent probléma
« Válasz #5 Dátum: 2017. június 05. - 10:01:37 »
0 Show voters
Szerver oldalon nincs létrehozva a fixVehicles event.
 

addEvent(\"fixVehicles\", true)
addEventHandler(\"fixVehicles\", root, function(tbl)
if tbl then
   for key, veh in ipairs(tbl) do
      fixVehicle(veh)
   end
end
end)

 
 

triggerServerEvent probléma
« Válasz #6 Dátum: 2017. június 05. - 10:11:05 »
0 Show voters
Köszönöm @Xenius a segítségedet!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal