GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ScrepyX - 2016. november 04. - 11:36:23

Cím: Triggerelés.
Írta: ScrepyX - 2016. november 04. - 11:36:23
Sziasztok. Valaki el tudja magyarázni az
Addevent
AddEventHandler
és a TriggerServerEvent működését?
Próbáltam átszerkeszteni a zeró mta-t de nem tudok triggerelni.
 
function toggleLock(source, key, keystate)
local veh = getPedOccupiedVehicle(source)
local inVehicle = getElementData(source, \"realinvehicle\")
if (veh) and (inVehicle==1) then
triggerEvent(\"lockUnlockInsideVehicle\", source, veh)
elseif not veh then
if getElementDimension(source) >= 19000 then
   local vehicle = exports.pool:getElement(\"vehicle\", getElementDimension(source) - 20000)
   if vehicle and exports[\'vehicle-interiors\']:isNearExit(source, vehicle) then
      local model = getElementModel(vehicle)
      local owner = getElementData(vehicle, \"owner\")
      local dbid = getElementData(vehicle, \"dbid\")
      if (owner ~= -2) then
         if ( getElementData(vehicle, \"Impounded\") or 0 ) == 0 then
            local locked = isVehicleLocked(vehicle)
            if (locked) then
               setVehicleLocked(vehicle, false)
               exports.global:sendLocalMeAction(source, \"kinyitja a járművet.\")
            else
               setVehicleLocked(vehicle, true)
               exports.global:sendLocalMeAction(source, \"bezárja a járművet.\")
            end
         else
            outputChatBox(\"(( Lefoglalt kocsit nem tudsz bezárni. ))\", source, 255, 195, 14)
         end
      else
         outputChatBox(\"(( Civil kocsit nem tudsz bezárni. ))\", source, 255, 195, 14)
      end
      return
   end
end
if not triggerEvent(\"lockUnlockHouse\", source) then
   local x, y, z = getElementPosition(source)
   local nearbyVehicles = exports.global:getNearbyElements(source, \"vehicle\", 30)
   if #nearbyVehicles < 1 then return end
   local found = nil
   local shortest = 31
   for i, veh in ipairs(nearbyVehicles) do
      local dbid = tonumber(getElementData(veh, \"dbid\"))
      local distanceToVehicle = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, getElementPosition(veh))
      if shortest > distanceToVehicle and ( getElementData(source, \"adminduty\") == 1 or exports.global:hasItem(source, 3, dbid) or (getElementData(source, \"faction\") > 0 and getElementData(source, \"faction\") == getElementData(veh, \"faction\")) ) then
         shortest = distanceToVehicle
         found = veh
      end
   end
   if found then
      triggerEvent(\"lockUnlockOutsideVehicle\", source, found)
   end
end
end
end
addEvent(\"amikornyitzar\", false)
addEventHandler(\"amikornyitzar\", getRootElement(), toggleLock)

 

function hang()
triggerServerEvent(\"amikornyitzar\", getRootElement(), source, key, keystate)
outputChatBox(\"lefutott\")
end
Cím: Triggerelés.
Írta: ustanmufj - 2016. november 04. - 13:25:10
A trigger......Event-t én se értem , de ha hangot akarsz kiadni, akkor server oldalon is meglehet tenni csak egy embernek. (asszem)
Cím: Triggerelés.
Írta: ScrepyX - 2016. november 04. - 14:03:35
Ahogy olvastam a PlaySound illetve a PlaySound 3D csak kliens oldalon van jelen.
Cím: Triggerelés.
Írta: ustanmufj - 2016. november 04. - 14:05:42
Sry, pedig ugy emlekeztem, ezer bocsi //telo
Cím: Triggerelés.
Írta: dugasz1 - 2016. november 05. - 15:39:47
Ez hátha segít:
https://sampforum.hu/index.php?topic=68312.msg586603#msg586603