GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Hasirama - 2016. november 02. - 11:01:36
-
Hali!
Amikor elkészítek egy modellt 3Ds Max-ben, akkor azt hibátlanul be tudom rakni MTA szerverre, van colja, megakadok benne, tudom mozgatni, méretezni.
Viszont ha egy több modellből álló objectet csinálok, amit a textúrázás után Attacholok, úgy konvertálom dff-be, col-ba, annak elveszik a colja, nem tudom megfogni, mozgatni, méretezni.
Ezt hogyan tudom orvosolni?
-
Szia.
Ha több objected van, attacholj össze mindent, és próbálj meg Coll editorba collisiont adni neki (ha 3ds max-on belül csináltad volna eddig).
Robika1
-
3d Maxben csináltam meg a col file-t, a videóban is úgy volt:D
Tudnál nekem egy gyors talpalót csinálni, hogyan kell a Col Editorban megcsinálni? Vagy esetleg ha már van hozzá segédlet, belinkelnéd? Megköszönném!
-
Most így hirtelen nem emlékszek rá pontosan, mert régebben csináltam hasonlókat. Annyit kell csinálni, hogy a coll editorba megnyitod a dff fájlt és edit mode-ba raksz rá egy collisiont. És utána kiexportálod.
-
0,0,0-s koordinátára tetted az objected (3ds-ben!)? Mert akkor szokott elveszni a col (többek között). :D
-
Köszönöm szépen a segítséget, megoldódott a probléma!