Hali!
Nem tudom miért, de olyan, mintha azt a timert befloodolná, és kb 50-esével számolja felfele az üzemanyagot. Ezt hogy lehetne orvosolni?
-- Ez ugye render alatt van:
if (distance <= 1) then
bindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
bindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
dxDrawImage(screenOffset, 64, 44, \"icon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 220), false)
else
unbindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
unbindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
end
function TankolasKezd()
jarmu = getNearestVehicle(localPlayer)
if getElementData(jarmu, \"jarmu.Motor\") == 1 then
outputChatBox(\"Előbb állítsd le a jármű motorját!\", 255, 255 ,255)
else
tankolTimer = setTimer(UzemanyagAdd, 2000, 0, \"\")
end
end
function TankolasVege()
if isTimer ( tankolTimer ) then killTimer ( tankolTimer ) end
unbindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
unbindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
end
function UzemanyagAdd()
setElementData(jarmu, \"jarmu.Uzemanyag\", tonumber(getElementData(jarmu, \"jarmu.Uzemanyag\")) + 1)
end