Szerző Téma: Fegyver paintjobok  (Megtekintve 1269 alkalommal)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Dátum: 2016. június 05. - 21:25:01 »
0 Show voters
Sziasztok!
Elkezdtem csinálni egy fegyverpaintjob rendszert, de nem tudom hogyan tudnám megoldani hogy rárakja a közeli fegyverre egy textúrát, ha van olyan egy felhasználónak. Például Sniper 3db paintjobbal, de nem tudom hogyan rakjam rá.
dxCreateTexture stb-ig eljutottam, csak nem tudom hogyan kérjem le a fegyvert a streamIn-hez.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #1 Dátum: 2016. június 11. - 17:38:32 »
0 Show voters
valami.fx:
 
texture gCustomTexture : TEXTURE;
technique hello{
    pass P0{
        Texture[0] = gCustomTexture;
    }
}

 
lua:
 
local shader = dxCreateShader(\"valami.fx\", 0, 0, false, \"all\")
local tex = dxCreateTexture(\"kep.png\")
dxSetShaderValue(shader, \"TEXTURE\", kep)
engineApplyShaderToWorldTexture(shader, \"valamitexturanev\", localPlayer) (localPlayerre teszi rá, ha nincs ott akkor mindenre)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #2 Dátum: 2016. június 11. - 17:44:08 »
0 Show voters
Szia! (Írtam PM-ben, pontosan ugyanezt).
Köszönöm szépen a válaszodat! De ha jólértem akkor ez a player modelljére teszi a textúrát, de nekem a fegyverére kéne. Le tudnád írni hogy hogyan válasszam ki a fegyverét?

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #3 Dátum: 2016. június 11. - 17:46:13 »
0 Show voters
Ha a játékos kezében van a fegyver, akkor olyan mintha a játékos része lenne, így elég a játékosra rátölteni a textúrát.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #4 Dátum: 2016. június 11. - 17:46:51 »
0 Show voters
És így csak a fegyverére fogja rakni ha jól értem ?

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #5 Dátum: 2016. június 11. - 17:48:41 »
0 Show voters
Ha a fegyver valamelyik textúrájára töltöd rá akkor igen.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #6 Dátum: 2016. június 11. - 17:52:43 »
0 Show voters
Abban tudsz segítséget adni hogy egy konkrét M4-nek mi a textúrája ilyen helyzetben? És hogyan töltsem rá a funkciókkal? (Autóknál már megoldottam, csak ezért kérdezem, tudom mit csinálok de itt mégsem ment sehogy..)

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #7 Dátum: 2016. június 11. - 17:54:04 »
0 Show voters
Ugyan úgy működik mint az autóknál, csak épp játékosra töltöd rá. A dxCreateShader-nél engedélyezni kell hogy az adott element típusra. Vagy ha ezzel nem akarsz bajlódni, akkor all-ra teszed és meg van oldva.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 11. - 17:54:25 )

ezzel tudod megnézni a textúra neveket: shader_tex_names (communityn fentvan)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #8 Dátum: 2016. június 11. - 17:55:30 »
0 Show voters
Azt használtam autóknál de fegyvereknél még nem ment,hiába a textúranév. ezért kértem a példát, ha lenne időd akkor leírnád most?

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #9 Dátum: 2016. június 11. - 18:00:32 »
0 Show voters
https://mega.nz/#!eQoEBRYZ!eoysalobNUNH625Dczq3929iFvhF8S0lLj4wclH5UTY

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. június 11. 18:01:30[/time] )

használat: /wep 30 1

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 11. - 18:01:55 )

ha a kezedben van az ak, mutatni is fogja

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Fegyver paintjobok
« Válasz #10 Dátum: 2016. június 11. - 18:02:37 »
0 Show voters
Mindjárt ránézek, köszönöm szépen!
Te rád mindig számíthatunk :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal