már megcsináltam,csak az a gondom hogy függőlegesen méri a hpt és nem vízszintesen ...esetleg ebben tudnál segíteni ?
local x,y = guiGetScreenSize()
function renderHud()
-- Lokalizálás
local hp = getElementHealth(localPlayer)
local armor = getPedArmor(localPlayer)
local size_w,size_h = 100,30 -- panel méretei
local hpBar = (size_w*(hp/100)) -- hp kiszámítása szélességre
local armorBar = (size_w*(armor/100)) -- armor kiszámítása szélességre
local hpBarForSection = -(28.7*(hp/100)) -- hp kiszámítása a Sectionhoz
local armorBarForSection = -(28.7*(armor/100)) -- armor kiszámítása a Sectionhoz
dxDrawImage(x/2+358,15,148,30,\'files/2.png\',0,0,0,tocolor(255,255,255,255/100*100))
dxDrawImage(x/2+365,18,25,25,\'files/1.png\',0,0,0,tocolor(255,255,255,255/100*100))
--- méret
dxDrawImageSection(x/2+395, 32+12.3, 100, hpBarForSection, 0, 0, hpBarForSection,100, \'files/cube.png\', 0, 0, 0, tocolor(148, 52, 54,255))
dxDrawImage(screenW - 395 - 32+ 12.3 , 10+5, 150, 50, \"files/cube.png\", 0, 0, 0, tocolor(148,52,54,250))
-- Textes verzió
dxDrawText(\"#D64541HP: #ffffff\" .. math.ceil(hp) ..\"%\",x/2+425,23,1,1,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"left\",\"top\",false,false,false,true)
dxDrawText(\"#4183D7Armor: #ffffff\" .. math.ceil(armor) ..\"%\",x/2+425,57,1,1,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"left\",\"top\",false,false,false,true)
end
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),renderHud)
illetve a dxDrawText sem jelenik meg RolePlay szerveren