Szerző Téma: Szeretnék egy dxDraw-os HUD-ot csinálni.  (Megtekintve 1358 alkalommal)

Szeretnék egy dxDraw-os HUD-ot csinálni.
« Dátum: 2016. május 24. - 20:26:56 »
0 Show voters
Sziasztok!
Szeretnék egy dxDraw-os HUD-ot csinálni csak kezdő vagyok a lua programozás terén így szeretném a segítségeteket kérni abban hogy mit kell tartalmaznia a scriptnek.
local kepernyoX, kepernyoY = guiGetScreenSize()
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
  dxDrawRectangle((kepernyoX / 2) - (15 / 2), (kepernyoY / 2) - (350 / 1), 100, 30, tocolor(255, 255, 255, 150))
end
)
Ennyit tudok az egészből.
A segítségeteket előre is köszönöm!

Szeretnék egy dxDraw-os HUD-ot csinálni.
« Válasz #1 Dátum: 2016. május 25. - 19:50:40 »
0 Show voters
Attol füg mit akarsz rajta csinálni hogy milyen legyen

Szeretnék egy dxDraw-os HUD-ot csinálni.
« Válasz #2 Dátum: 2016. május 25. - 21:26:25 »
0 Show voters
már megcsináltam,csak az a gondom hogy függőlegesen méri a hpt és nem vízszintesen ...esetleg ebben tudnál segíteni ?
local x,y = guiGetScreenSize()
 function renderHud()
    -- Lokalizálás
    local hp = getElementHealth(localPlayer)
    local armor = getPedArmor(localPlayer)
    local size_w,size_h = 100,30 -- panel méretei     
    local hpBar = (size_w*(hp/100)) -- hp kiszámítása szélességre
local armorBar = (size_w*(armor/100)) -- armor kiszámítása szélességre
local hpBarForSection = -(28.7*(hp/100)) -- hp kiszámítása a Sectionhoz
    local armorBarForSection = -(28.7*(armor/100)) -- armor kiszámítása a Sectionhoz
dxDrawImage(x/2+358,15,148,30,\'files/2.png\',0,0,0,tocolor(255,255,255,255/100*100))
dxDrawImage(x/2+365,18,25,25,\'files/1.png\',0,0,0,tocolor(255,255,255,255/100*100))
    ---                           méret
    dxDrawImageSection(x/2+395, 32+12.3, 100, hpBarForSection, 0, 0, hpBarForSection,100, \'files/cube.png\', 0, 0, 0, tocolor(148, 52, 54,255))
dxDrawImage(screenW - 395 - 32+ 12.3 , 10+5, 150, 50, \"files/cube.png\", 0, 0, 0, tocolor(148,52,54,250))
-- Textes verzió
dxDrawText(\"#D64541HP: #ffffff\" .. math.ceil(hp) ..\"%\",x/2+425,23,1,1,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"left\",\"top\",false,false,false,true)
dxDrawText(\"#4183D7Armor: #ffffff\" .. math.ceil(armor) ..\"%\",x/2+425,57,1,1,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"left\",\"top\",false,false,false,true)
end
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),renderHud)
 
illetve a dxDrawText sem jelenik meg RolePlay szerveren

Szeretnék egy dxDraw-os HUD-ot csinálni.
« Válasz #3 Dátum: 2016. május 26. - 13:57:46 »
0 Show voters
Hát én nem imagesection-t szoktam használni hanem imagerectangle-t
és én így szoktam a hp-t kiírni
 
dxDrawText (  hp , 1216, screenHeight - 835, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 0.8, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
   local hp = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
[/quote]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal