Szerző Téma: Rendszám  (Megtekintve 769 alkalommal)

Rendszám
« Dátum: 2017. január 23. - 20:47:31 »
0 Show voters
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy a rendszám fölött hogy lehet szöveget beírni pl Externálom is volt hogy pl XYZ-000 és ez a rendszám és felette pedig ott volt az ExternalGamng és ezt hogy valósították meg ?
 
Előre is köszönöm!

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Rendszám
« Válasz #1 Dátum: 2017. január 23. - 20:51:13 »
0 Show voters
Nem dxDraw vagy minden autónál megvan határozva koordináta rá (amit kétlek mert nagy meló).
 
Textúrázás lesz :D Tudtommal alap járművökön egyezik a textúranév, egyszerűen ki lehet cserélni, nézz rá a modelljeikre hátha ott is úgyvan.
« Utoljára szerkesztve: 2017. január 23. - 20:52:10 írta id100 »

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
Rendszám
« Válasz #2 Dátum: 2017. január 23. - 21:34:41 »
0 Show voters
Neked Shader kell..
 
De ha tanulni akarsz, akkor javaslom hogy tölsd le az External modot és nézd meg benne. Egy Shader-rel cserélik le a textúrát rajta.

Rendszám
« Válasz #3 Dátum: 2017. január 23. - 22:40:00 »
0 Show voters
Shader:
 

texture iTexture;
technique drawTexture {
pass P0 {
   Texture[0] = iTexture;
}
}

 
Kliens oldal:
 

local shader = dxCreateShader(\"shader.fx\", 0, 0, false, \"vehicle\")
local textures = {
{\"*plateback1*\", \"SanFierroRendszámtáblaKép\"},
{\"*plateback2*\", \"LasVenturasRendszámtáblaKép\"},
{\"*plateback3*\", \"LosSantosRendszámtáblaKép\"}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
for i = 1, #textures do
   engineApplyShaderToWorldTexture(shader, textures[i][1])
   dxSetShaderValue(shader, \"iTexture\", dxCreateTexture(textures[i][2]))
end
end)

 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal