local _getPlayerName = getPlayerName
local _setPlayerName = setPlayerName
function getPlayerName(player)
return getElementData(player, \"customname\") or _getPlayerName(player)
end
function setPlayerName(player, name)
_setPlayerName(player, name)
setElementData(player, \"customname\", name)
end
setPlayerName(player, string.gsub(\"Jozska Pityu\", \" \", \"_\"))
string.gsub(getPlayerName(player), \"_\", \" \")
local _getPlayerName = getPlayerName
local _setPlayerName = setPlayerName
function getPlayerName(player)
return getElementData(player, \"customname\") or _getPlayerName(player)
end
function setPlayerName(player, name)
_setPlayerName(player, name)
setElementData(player, \"customname\", name)
end
function onPlayerJoin ()
-- Szerveren a nevem Jozska_Pityu lesz
setPlayerName(source, string.gsub(\"Jozska Pityu\", \" \", \"_\"))
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), onPlayerJoin )
[/quote]
string.gsub(getPlayerName(player), \"_\", \" \")
getPlayerName(player):gsub(\"_\", \" \")
elméletben ez is működik (számomra letisztultabb de egyébként teljesen mindegy melyiket használod.)
A Lua standard library funkciókra nem hat az oop ki/bekapcsolása. Az csak MTA specifikus funkciókra érvényes.
Nem, a : sima lua-ban is működik tudomásom szerint.
(Stringek kezeléséhez használom és sehol nincs engedélyezve az OOP)