bool setElementData ( element theElement, string key, var value [, bool synchronize = true ] )
setElementData(a tárgy/player akinek akarod az értékét változtatni,\"a változtandó dolog\",érték)
local protectedElementDatas = {[\"user:adminlevel\"] = true,[\"char:Money\"] = true,}addEventHandler(\"onElementDataChange\", root, function(data, oldValue)if getElementType(source) == \"player\" thenif protectedElementDatas[data] then if client then local newValue = tostring(getElementData(source, data)) setElementData(source, data, oldValue) logAnticheat(\"[ANTICHEAT] \"..getPlayerName(source)..\" kliens element data váltás érzékelve: \"..data..\" -> \"..newValue..\" ==> \"..tostring(oldValue)) endendendend)
a net.dll-en és netc-n kívül tudtommal minden opensource.A kliens hacket egyszerűbb elkészíteni mint sok ember gondolja, nem rossz rendelkezni egy anticheattel :w00t:
local _addEventHandler = addEventHandlerfunction addEventHandler(eventName, ...)outputChatBox(\"addEventHandler -> \"..eventName)return _addEventHandler(eventName, ...)endlocal _setElementData = setElementDatafunction setElementData(element, data, value, sync)outputChatBox(\"setElementData -> \"..tostring(element)..\" -> \"..data..\" -> \"..value)return _setElementData(element, data, value, sync)end