-
Nekem az lenne a problémám hogy nem tudom meghívni az \"onBelép\" eventet tud valaki ebben segíteni ?
Kliens oldal
local with, height = guiGetScreenSize(localPlayer)
addEvent(\"onBelep\", true)
addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)
function login ()
guiCreateWindow ( with/10, heught/10, 10, 10, \"\", true )
end
Szerver oldal
function login ()
fadeCamera(source, true, 1.0)
matrix = setCameraMatrix(source, 1483.67, -1719.98, 39.3, 1482.3, -1750.46, 26.13)
setCameraTarget(source, matrix)
triggerClientEvent(\"onBelep\", source)
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), login)
-
Hiányzik a \"sendTo\" paraméter, azaz hogy kinek küldöd a triggert. Jelen esetbe a trigger neve van ott.
bool triggerClientEvent ( [table/element sendTo=getRootElement()], string name, element sourceElement, [arguments...] )
Próbáld meg ezt: (ha nem működne, használd a playerSource-t a source helyett)
triggerClientEvent(source, \"onBelep\", source)
Illetve még egy fontos dolog: a 3. argumentumba áttriggereled a source-t, azt fogadnod kell kliens oldalon
function login(source) -- ebbe nem vagyok biztos, de ha szerverre triggerelsz, ott így kell
Remélem működik majd :D
Robika1
-
Köszönöm jó lett most ezzel lenne egy kis problémám
ki akartam rajzoltatni egy téglalapot de nem engedte vagy nem látom ennek mi lehet a baja ?
Nem nagyon tudom még használni a luát és így még nemértem
local with, height = guiGetScreenSize(localPlayer)
local X, Y = 1024, 768
local x, y = (with/1024), (height/768)
addEvent(\"onBelep\", true)
addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),login)
function login (playerSource)
dxDrawLine(x/409, y/123, 409 , 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(x/797, y/123 , 409 , 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(x/409 , y/656, 797, 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(x/797, y/656, 797, 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(x/10, y/10, x/100, y/100, tocolor(129, 217, 143, 43), false)
end
-
Köszönöm jó lett most ezzel lenne egy kis problémám
ki akartam rajzoltatni egy téglalapot de nem engedte vagy nem látom ennek mi lehet a baja ?
Nem nagyon tudom még használni a luát és így még nemértem
local with, height = guiGetScreenSize(localPlayer)
local X, Y = 1024, 768
local x, y = (with/1024), (height/768)
addEvent(\"onBelep\", true)
addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),login)
function login (playerSource)
dxDrawLine(x/409, y/123, 409 , 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(x/797, y/123 , 409 , 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(x/409 , y/656, 797, 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(x/797, y/656, 797, 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(x/10, y/10, x/100, y/100, tocolor(129, 217, 143, 43), false)
end
Ahhoz, hogy a dx függvények megjelenjenek egy funkción belül, onClientRender eventet kell az adott funkcióhoz hozzá rendelni.
-
addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),login)
ezmi
-
Most az lenne a probléma hogy nem indul el amikor belépek a játékban pedig ott van az event
-------------------------------------------------------------------------
Szerveroldal
local cRoot = getRootElement()
function habelep (source)
matrix = setCameraMatrix(source, 1483.1, -1725.85, 36.3, 1481.04, -1752.25, 24.5)
fadeCamera(source, true, 1.0)
setCameraTarget(source, matrix)
triggerClientEvent(source, \"onPlayerBelep\", source)
end
addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", cRoot, habelep )
addCommandHandler(\"teszt\", habelep)
Kliens oldal
addEvent(\"onPlayerBelep\", true)
addEventHandler(\"onPlayerBelep\", getRootElement(),
function ()
addEventHandler(\"onClientRender\", root,
function()
dxDrawLine(440 - 1, 159 - 1, 440 - 1, 744, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(817, 159 - 1, 440 - 1, 159 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(440 - 1, 744, 817, 744, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawLine(817, 744, 817, 159 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
dxDrawRectangle(440, 159, 377, 585, tocolor(27, 139, 46, 73), false)
end
)
end
)