-
Sziasztok! egy újabb kérdéssel fordulok hozzátok, hogy ezzel:
function respawn(command, source)
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, 1754.87695, -1930.87964, 13.57719)
end
addEventHandler(\"onPlayerWasted\", respawn)
Mi lehet a gond?
-
Még mindíg áll az, hogy nem ismerem a lua nyelvet, sőt, az MTA scriptelést sem, csupán a dokumentációkból csinálom, hibás lehet.
function respawnPlayer()
local x,y,z
x = 754.87695
y = -1930.87964
z = 13.57719
skin = getElementModel(source)
setTimer(reSpawnPlayer, 5000, 1, source, x,y,z,skin)
end
function reSpawnPlayer(source, x,y,z,skin)
spawnPlayer(source, x,y,z,0,skin)
setCameraTarget(source)
end
addEventHandler(\"onPlayerWasted\", root, respawnPlayer)
-
Hát én nem tudom hogy csinálod, de köszi :DD Zárható, helyezhető.
-
Kicsit javitottam:
-- Mielött elinditanád a timerrel a reSpawnPlayer-t megkell adni miaz :) :winkkiss:
function reSpawnPlayer(source, x,y,z,skin)
spawnPlayer(source, x,y,z,0,skin)
setCameraTarget(source)
end
addEventHandler(\"onPlayerWasted\", root, respawnPlayer)
function respawnPlayer()
local x,y,z = 754.87695, -1930.87964, 13.57719
-- Nem kell ide külön kiirkálni lehet lese fordulna a kód :)
skin = getElementModel(source)
setTimer(reSpawnPlayer, 5000, 1, source, x,y,z,skin)
end
Elv.-be jó, tesztelni nincs időm :(
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 10. - 18:50:29 )
Igy praktikussab :), de jó az első is :) akkor a sorrend jó!