GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: patrik221958 - 2017. Január 23. - 20:47:31

Cím: Rendszám
Írta: patrik221958 - 2017. Január 23. - 20:47:31
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy a rendszám fölött hogy lehet szöveget beírni pl Externálom is volt hogy pl XYZ-000 és ez a rendszám és felette pedig ott volt az ExternalGamng és ezt hogy valósították meg ?
 
Előre is köszönöm!
Cím: Rendszám
Írta: id100 - 2017. Január 23. - 20:51:13
Nem dxDraw vagy minden autónál megvan határozva koordináta rá (amit kétlek mert nagy meló).
 
Textúrázás lesz :D Tudtommal alap járművökön egyezik a textúranév, egyszerűen ki lehet cserélni, nézz rá a modelljeikre hátha ott is úgyvan.
Cím: Rendszám
Írta: Tarack - 2017. Január 23. - 21:34:41
Neked Shader kell..
 
De ha tanulni akarsz, akkor javaslom hogy tölsd le az External modot és nézd meg benne. Egy Shader-rel cserélik le a textúrát rajta.
Cím: Rendszám
Írta: impreZZa - 2017. Január 23. - 22:40:00
Shader:
 

texture iTexture;
technique drawTexture {
pass P0 {
   Texture[0] = iTexture;
}
}

 
Kliens oldal:
 

local shader = dxCreateShader(\"shader.fx\", 0, 0, false, \"vehicle\")
local textures = {
{\"*plateback1*\", \"SanFierroRendszámtáblaKép\"},
{\"*plateback2*\", \"LasVenturasRendszámtáblaKép\"},
{\"*plateback3*\", \"LosSantosRendszámtáblaKép\"}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
for i = 1, #textures do
   engineApplyShaderToWorldTexture(shader, textures[i][1])
   dxSetShaderValue(shader, \"iTexture\", dxCreateTexture(textures[i][2]))
end
end)