GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: sanyikaHUN15 - 2017. November 07. - 20:32:50

Cím: Plakát rendszer
Írta: sanyikaHUN15 - 2017. November 07. - 20:32:50
Sziasztok!
 
Szeretnék írni egy plakát rendszert, az ötletem már megvan, már csak a megvalósítás része hiányzik.
 
Úgy tervezem, hogy rakok le a városba különböző helyekre checkpointokat.
 
Amikor a játékos érinti a checkpointot, akkor megjelenik egy kép, amit a script betölt. 
 
A kérdésem tehát: Milyen kifejezésekre van szükségem hogy megvalósítsam?
Cím: Plakát rendszer
Írta: AlexSwamp - 2017. November 07. - 20:57:08
És miért nem raksz le egy modelt, amire shaderrel rátöltesz egy texturát (mert az a plakát nálam)? 
Mellesleg neked az alábbi dolgok mindenképp kellenek:createMarker
 
onClientMarkerHit vagy onMarkerHitonClientRender
valami file vagy sql tábla ahol megadod a tábla pozíciókat.
Cím: Plakát rendszer
Írta: id100 - 2017. November 07. - 22:20:55
Lássuk be nem hülyeség az SQL, de csak akkor hogyha IG lerakást, mentést, betöltést is akar :D Ha csak bele akarja fixen írni akkor felesleges, arra elég egy Lua tábla is :)
 
 
Cím: Plakát rendszer
Írta: Incama - 2017. November 12. - 18:46:55
Replacement shaderre keress példát neten és megoldod szépen onClientElementStreamIn/Out-al a sync-et a többi meg magától értetődő és már megválaszolták.