GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: baglion02 - 2016. november 14. - 06:26:19
-
Hali! Az lenne a kérdésem hogy miért van az amikor sima modolatlan járműre töltöm be a textúrát akkor rendesen teszi rá a paintjobot, viszont ha az elegyet be modellezem egy skyline-ra akkor az egész elvan csúszva?
Szkriptnek ezt használta: https://sampforum.hu/index.php?topic=63161.msg562283#msg562283
-
Mert a módolt járműnek teljesen más az UV Map-je mint az alapnak.
-
és ezt hogyan tudnám javítani?
-
3Ds Max, Zmodeler, Photoshop
-
vagy keressek másik modellt igaz?
-
Az alap modellekhez képest, a módolt kocsikon mindig el fog csúszni a paintjobod, ha az eredetit akarod használni. Vagy ráigazítód a texturát, kereshetsz is hozzávaló texturákat vagy pedig te magad készítesz egyet. Ami amúgy egyszerű, ha pl egy sima képet töltesz rá tegyük fel, egy 512x512-s kocka texturát, akkor az minden kocsin rendben lesz, de, ha te speckózni akarsz, akkor mindenképp \"szenvedni\" kell vele kicsit. :thumbsup:
-
hogyan tudnám esetleg rá igazítani és amit feljebb linkeltem az nem az alapot cseréli le hanem shadert rak rá, de találtam a neten 1 kocsit és azon jóvolt viszont nagyon ronda volt.. a sky modelt see-ből vettem ki és a paintjob képet is viszont úgy sem jó
-
Zmodelerbene tudod kérni a pontos uvw mapot, arra rá raksz egy fekete textúrát és printscreen. Aztán photoshopban körbevágod és megvan a minta.