Gondolom ez a /enum/ cucc itt az elementData lesz. Ennek létezik, set és get változata, keress rá a wikin (ha tudsz angolul akkor meg logikus melyik mit csinálhat).
Az alap modult ajánlom, teljesen jó és gyorsan, faszán működik. Kell neki, egy szerver oldali kapcsolódási pont (mint egy webnél pl...), ahol megadod, hogy mik a paraméterek, aztán kapcsolódsz. Egy példa rá:
local sqlDatas = {
[\"host\"] = \"127.0.0.1\",
[\"user\"] = \"user\",
[\"pw\"] = \"péwé\",
[\"database\"] = \"databéz\",
}
function getSQLDatas()
return sqlDatas
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, function()
dbHandler = dbConnect(\"mysql\",\"dbname=\".. getSQLDatas()[\"database\"] ..\";host=\"..getSQLDatas()[\"host\"], getSQLDatas()[\"user\"], getSQLDatas()[\"pw\"], \"autoreconnect=1\")
if not dbHandler then
outputChatBox(\"MySQL kapcsolódás meghiúsult! Keress fel egy fejlesztőt!\")
cancelEvent(true)
end
end)
function getConnection()
return dbHandler
end
Amit pedig lehagytam... Nos ezt te tudod exportálni (kell exportot írni rá), szerver oldalra, azaz minden esetben szerveroldalra kell átküldeni az értéket és onnan be SQL-be. Erre jobb megoldás az, ha az elementData-t használod, és mikor lelép a játékos, akkor készít egy mentést róla, és minden értéket beküld sqlbe(praktikusabb). Ez persze nem minden esetben fog működni (pl frakció rendszer esetén már nemjó, hiszen oda kelleni fog folyamatos kapcsolat). Ezenkívül tudsz JSON-ba is tárolni dolgokat.