Igazából ezen a renderelési dolgon nem nagyon változtatnék, mert speciel az nagyjából rendben van szerencsére. Most belefutottam egy olyan hibába például, hogy fegyver elővételnél, ha floodoltatod az elővételt (setPedAnim és GiveWeapon van szerver oldalon) akkor képest egy játékostól 3-5% cpu-t is megzabálni a szerver, ami azért nem túl frankó (főleg ha ezt mondjuk felszorzom x játékossal). Flood elleni \"védelem\" sem megoldás, hiszen itt inkább maga a gondolkodás menetem volt fos.
Én speciel arra gondoltam (nagy eséllyel azért eszik, mert lefut egy for ciklus azért hogy átnézze, hogy van -e ilyen item nálam és akkor annak visszaadja a pontos helyét és darabszámát), hogy ezt az egészet átviszem client oldalra és szerveren már csak a tényleges, giveWeapon és SetPedAnim hívódik meg. Remélem ezzel sikerül azt a terhelés levennem ami előjött és nem kell felesleges (mármint nagy értékkel, kicsivel szerintem hasznos, hogyha nem tudja lefloodolni a useitem részt) \"flood\" védelmet beépítenem.