Szerző Téma: Hogyan kell animációkat összekapcsolni?  (Megtekintve 740 alkalommal)

Hogyan kell animációkat összekapcsolni?
« Dátum: 2018. január 15. - 20:30:42 »
0 Show voters
Sziasztok én egy olyan szkripteet szeretnék csinálni amiben van egy \"turn_180\" és egy \"walk_civi\" animáció, ezt  kettőt úgy szzeretném összekapcsolni, hogy a turn_180 után közvetlenül legyen a walk_civi na de ugye a turn_180 csak látszatban fordítja meg a karaktert, de nekem konkrétan megkéne fordulni, ezt hogyan tudom megtenni?

Hogyan kell animációkat összekapcsolni?
« Válasz #1 Dátum: 2018. január 15. - 20:37:29 »
0 Show voters

Hogyan kell animációkat összekapcsolni?
« Válasz #2 Dátum: 2018. január 16. - 18:11:34 »
0 Show voters
Szia! Lekéred a játékos \"tengelyét\", lejátszod a turn_180 animot, majd igazából a karaktered xy idő alatt ugye az anim által megteszi a megfordulást, ( most én 0.55 mp-t írtam, kb annyi idő alatt teszi meg, hogy 180 fokba megfordul az animmal ). Ha megfordult teljesen, akkor nem csak az animmal fordítod meg a karaktert, hanem \"rendesen\" setElementRotation-al, és lejátszod neki az animot.
 


function animation(player, command)
    local rotX, rotY, rotZ = getElementRotation(player) 
    setPedAnimation(player, \"ped\", \"turn_180\", 1, true, true, false) 
    setTimer ( function()
            setElementRotation(player,0,0,rotZ+180,\"default\",true)
            setPedAnimation(player, \"ped\", \"walk_civi\", 1, true, true, false) 
    end, 550, 1 )
end
addCommandHandler(\"anim\", animation)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal