addEventHandler(\"onPlayerVehicleEnter\",getRootElement(),kocsiIDje)
A /makeveh-es probléma:
Az egész parancs végig lefut, működik, csak a dimenziót nem írja át a kocsiét, és nem tudom, h mi a para.
Hibaüzenet:
Kód:
function makeveh(thePlayer, command, vehicleModel)
kocsiid = vehicleModel
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
x = x + 2
y = y + 1
local letrehozottJarmu = createVehicle(tonumber(vehicleModel),x,y,z)
if (letrehozottJarmu == false) then
outputChatBox(\"#808080/makeveh #C0C0C0[VehicleID]\", thePlayer,255,255,0,true)
else
local dimID = getElementDimension(thePlayer)
local vehID = getElementID(tonumber(letrehozottJarmu))
setElementDimension(tonumber(vehID),tonumber(dimID))
outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen létrehoztad a járműved! ID: #FF0000 \"..kocsiid, thePlayer,255,255,0,true)
end
end
addCommandHandler(\"makeveh\",makeveh)
A hibaüzenet a 11 és a 12. sorra írja.
Mi lehet a helyes kód és a hiba oka?
-
1. Nem kap játékost, elöszőr getPlayerFromName.
2. Hirtelen mqst nem tudom
//telo
-
Ez play módhoz lenne vagy esetleg valami olyan módhoz, ahol van a járműnek id-je valamilyen elementDatában tárolva? Második hibánál, ha jól tippelem akkor a setElementDimensionnál az első érték legyen a letrehozottJarmu.
-
1. Nem kap játékost, elöszőr getPlayerFromName.
2. Hirtelen mqst nem tudom
//telo
function kocsiIDje(kocsiID,seat,jatekos)
local kocsibanulo = getPlayerFromName(jatekos)
local vehID = getElementID(kocsiID)
outputChatBox(\"Kocsi IDje: \"..vehID,kocsibanulo)
end
addEventHandler(\"onPlayerVehicleEnter\",getRootElement(),kocsiIDje)
Átírtam erre, de még mindig semmi :/
Ez play módhoz lenne vagy esetleg valami olyan módhoz, ahol van a járműnek id-je valamilyen elementDatában tárolva? Második hibánál, ha jól tippelem akkor a setElementDimensionnál az első érték legyen a letrehozottJarmu.
Ez csak egy kezdetleges saját szerveremhez egy script. A kocsiknak nem adtam ID-t, nem tudom, hogy szükséges-e, vagy alapból van nekik.
A létrehozottJarmu-s megoldas sem mukodik :/ kód:
function makeveh(thePlayer, command, vehicleModel)
kocsiid = vehicleModel
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
x = x + 2
y = y + 1
local letrehozottJarmu = createVehicle(tonumber(vehicleModel),x,y,z)
if (letrehozottJarmu == false) then
outputChatBox(\"#808080/makeveh #C0C0C0[VehicleID]\", thePlayer,255,255,0,true)
else
local dimID = getElementDimension(thePlayer)
local vehID = getElementID(tonumber(letrehozottJarmu))
setElementDimension(tonumber(letrehozottJarmu),tonumber(dimID))
outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen létrehoztad a járműved! ID: #FF0000 \"..kocsiid, thePlayer,255,255,0,true)
end
end
addCommandHandler(\"makeveh\",makeveh)
-
Az addEventHandleres problémára rájöttem. Szimplán annyi volt a probléma, hogy a function argumentumaitól eltérő paramétert kellett megadni az outputChatBox-ba.
function kocsiIDje(vehicleID,seat,thePlayer)
local vehID = getElementID(vehicleID)
outputChatBox(\"Kocsi IDje: \"..vehID,source)
end
addEventHandler(\"onPlayerVehicleEnter\",getRootElement(),kocsiIDje
Így működik.
Azonban a másik probléma még mindig fenn áll. Meggyőződésem az, hogy nem tudom hogyan azonosítani a létrehozott járművet, és az azonosítóját továbbadni.
-
Sokszori átgondolás után végre sikerült!
Helyes kód:
function makeveh(thePlayer, command, vehicleModel)
kocsiid = vehicleModel
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
x = x + 2
y = y + 1
local letrehozottJarmu = createVehicle(tonumber(vehicleModel),x,y,z)
if (letrehozottJarmu == false) then
outputChatBox(\"#808080/makeveh #C0C0C0[VehicleID]\", thePlayer,255,255,0,true)
else
local playerID = getElementID(thePlayer)
local dimID = getElementDimension(thePlayer)
local vehID = getElementID(letrehozottJarmu)
setElementDimension(letrehozottJarmu,dimID)
outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen létrehoztad a járműved! ID: #FF0000 \"..kocsiid, thePlayer,255,255,0,true)
end
end
addCommandHandler(\"makeveh\",makeveh)
Zárható!