GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ProValami - 2016. június 16. - 15:39:25

Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: ProValami - 2016. június 16. - 15:39:25
Olyan problémám lenne, hogy beraktam egy custom objektet amit 3ds max-al készítettem.Megjelenik meg minden de csak a felét lehet látni a másik fele láthatatlan.Ebben kérném a segítségeteket.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160616/mta-screen_2016-06-16_15-33-29_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Kód:
 
function()
col_floors = engineLoadCOL ( \"obj/k.col\" )
engineReplaceCOL ( col_floors, 2052 )
txd_floors = engineLoadTXD ( \"obj/k.txd\" )
engineImportTXD ( txd_floors, 2052 )
dff_floors = engineLoadDFF ( \"obj/k.dff\")
engineReplaceModel ( dff_floors, 2052 )
end
)
Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: Hasirama - 2016. június 16. - 16:30:29
Lehet hülyeséget kérdezek, de az objekt koordinátái 0-ra vannak állítva a 3ds maxban? Tehát: x=0, y=0, z=0
Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: ProValami - 2016. június 16. - 17:10:02
Igen, természetesen
Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: AlexSwamp - 2016. június 17. - 23:06:52
bebuggolt a texture. Én ilyen esetben mindig tartok magamnál egy olyan mentést amiben még nincs rajta a texture és újra rápakolom figyelve, hogy minden rendben legyen (convertálás, kép formátum, név és egyéb dolgok). Biztos van egy pontos hibaneve ennek, ha valaki okosabb ebben a témában úgyis leírja majd. :)
Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: ProValami - 2016. június 18. - 08:48:00
Köszönöm a segítséget.Megpróbálom.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. június 18. 09:23:00[/time] )

Na inkább levideóztam hogy csinálom... Keressétek benne a hibát.
Torolve
Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: AlexSwamp - 2016. június 18. - 12:20:23
Idézetet írta: ProValami date=1466232480\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60897\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a segítséget.Megpróbálom.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 18. - 09:23:00 )

Na inkább levideóztam hogy csinálom... Keressétek benne a hibát...
 
Már el is rontottad! :D
Objectre jobb klikk-> editable to mesh (asszem a poly is jó, de én mashel szoktam!), majd kijelölöd melyik oldalra/pontokra/területre/stb.. szeretnél texturát tenni, majd felül van egy ilyen földgömb szerű gomb, arra nyomsz, oda behúzod az egyik gömbre a texturát és azt teszed rá! Ha ez megvan tudod állítani az UV mappot is, hogy normális méretben legyen rajta. :)
Cím: Objekt felét mutatja!
Írta: ProValami - 2016. június 18. - 13:56:33
Köszi