Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Object / Model villogás
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Object / Model villogás (Megtekintve 1895 alkalommal)
System
406
Object / Model villogás
«
Dátum:
2016. október 01. - 22:05:14 »
0
Voters list:
Sziasztok!
Van egy MTA szerverem és azon későn töltenek be meg úgymond villognak hogy előjön eltűnik az object / modellezés
mit kellene csinálnom hogy mindenhonnan lehessen látni ne csak ha közel megyek?
Naplózva
kisolasz
143
Object / Model villogás
«
Válasz #1 Dátum:
2016. október 01. - 22:09:35 »
0
Voters list:
Szia ezt próbáld ki :
setOcclusionsEnabled( false )
engineSetAsynchronousLoading ( true, true )
Naplózva
System
406
Object / Model villogás
«
Válasz #2 Dátum:
2016. október 01. - 22:25:27 »
0
Voters list:
Esetleg teamspeakre feltudnál jönni?
Naplózva
kisolasz
143
Object / Model villogás
«
Válasz #3 Dátum:
2016. október 01. - 22:26:41 »
0
Voters list:
Nem használok Teamspeaket esetleg pü be irj
Naplózva
System
406
Object / Model villogás
«
Válasz #4 Dátum:
2016. október 02. - 10:52:17 »
0
Voters list:
Még nem oldódott meg.
Naplózva
kisolasz
143
Object / Model villogás
«
Válasz #5 Dátum:
2016. október 05. - 13:29:18 »
0
Voters list:
Nos lett valami megoldás?
Naplózva
System
406
Object / Model villogás
«
Válasz #6 Dátum:
2016. október 05. - 15:29:20 »
0
Voters list:
Nem
Naplózva
AlexSwamp
539
Object / Model villogás
«
Válasz #7 Dátum:
2016. október 05. - 18:44:05 »
0
Voters list:
Az alábbi egy megoldásfajta. Lényeg, hogy a script indulásakor a legalsó
(setOcclusionsEnabled)
rész ott legyen benne valahol client oldalon. Erre csinálhatsz saját lua filet is vagy beleírod a létező client oldali scriptbe.
Naplózva
kisolasz
143
Object / Model villogás
«
Válasz #8 Dátum:
2016. október 05. - 20:18:34 »
0
Voters list:
Amit én küldtem el neki az nem jó? Mert nàlam az müködik
setOcclusionsEnabled( false )
engineSetAsynchronousLoading ( true, true )
«
Utoljára szerkesztve: 2016. október 05. - 22:53:33 írta kisolasz
»
Naplózva
thegergo02
1044
Object / Model villogás
«
Válasz #9 Dátum:
2016. október 06. - 14:16:23 »
0
Voters list:
Szerintem jó, csak nem tudja hova írja bele.
(Valahova client-side-ra, resourceStart eventhez)
Naplózva
kisolasz
143
Object / Model villogás
«
Válasz #10 Dátum:
2016. október 06. - 17:39:20 »
0
Voters list:
Mi van Akkor ha 1 lua ba rakja pl a 10 modellt? Akkor abba bele írja és kész nem ? Mert nàlam így van és tökéletesen működik.
Naplózva
thegergo02
1044
Object / Model villogás
«
Válasz #11 Dátum:
2016. október 06. - 18:49:46 »
0
Voters list:
Igen, de rakja, onClientResource-ba, mert anélkül ****** se ér az egész
Naplózva
kisolasz
143
Object / Model villogás
«
Válasz #12 Dátum:
2016. október 06. - 19:28:37 »
0
Voters list:
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, ez így jó megoldás?
Naplózva
id100
903
Object / Model villogás
«
Válasz #13 Dátum:
2016. október 06. - 19:43:37 »
+1
Voters list:
Csak simán nyitsz egy kliens oldali lua fájlt. Miért kell cseszekedni az eventekkel? Igaz, lehet de nem feltétlenül kell. Ezt pl bárhová beírhatod, funkcióba.. aztán meghívhatod.
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Object / Model villogás
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal