Szia ezt próbáld ki :
setOcclusionsEnabled( false )
engineSetAsynchronousLoading ( true, true )
Az alábbi egy megoldásfajta. Lényeg, hogy a script indulásakor a legalsó
(setOcclusionsEnabled) rész ott legyen benne valahol client oldalon. Erre csinálhatsz saját lua filet is vagy beleírod a létező client oldali scriptbe.
Amit én küldtem el neki az nem jó? Mert nàlam az müködik
setOcclusionsEnabled( false )
engineSetAsynchronousLoading ( true, true )
Szerintem jó, csak nem tudja hova írja bele.
(Valahova client-side-ra, resourceStart eventhez)
Mi van Akkor ha 1 lua ba rakja pl a 10 modellt? Akkor abba bele írja és kész nem ? Mert nàlam így van és tökéletesen működik.
Igen, de rakja, onClientResource-ba, mert anélkül ****** se ér az egész :D
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, ez így jó megoldás?
Csak simán nyitsz egy kliens oldali lua fájlt. Miért kell cseszekedni az eventekkel? Igaz, lehet de nem feltétlenül kell. Ezt pl bárhová beírhatod, funkcióba.. aztán meghívhatod.