Szerző Téma: object kivételek  (Megtekintve 871 alkalommal)

object kivételek
« Dátum: 2016. augusztus 28. - 20:36:36 »
0 Show voters
Sziasztok ezeket hogy tudom kivenni sampal vagy Scriptel ? ? \"width=500http://kepfeltoltes.hu/160828/z_szl__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"kefe_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

object kivételek
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 28. - 21:04:28 »
0 Show voters
Letöltöd a map editort itt. Megkeresed őket kijelölöd map editorban majd megnyomod a \"Delete\" billentyűt. Ekkor eltűnik. Majd felül rámész a \"Show Code\" button-ra. És kiírja azt a kódot amivel kitudod törölni. Pawn scriptbe beilleszted így ebben a formátumban.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // When the player connects, objects with model 615 will be removed within a
    // range of 200.0 from the point 0.0, 0.0, 0.0, which is the center of San Andreas.
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
    return 1;
}

 
Elindítod a szervert beloadolod az fs-t vagy ha módba írtad felconnectelsz és már jó is.

object kivételek
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 28. - 21:32:53 »
0 Show voters
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4003, 1481.0781, -1747.0313, 33.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5681, 1921.4844, -1778.9141, 18.5781, 0.25) ezeket találtam és MTa be kellene és hiába irom be nem tünik el
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 28. - 21:38:02 írta kisolasz »

object kivételek
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 28. - 21:51:25 »
0 Show voters
removeWorldObject MTA-ba.
OFF: MTA:SA/Segítségkérés , itt LUA van. :)
E: Este már lusta vagyok Wiki-re felmenni ott nézz utána a removeWorldObject szintaxisára!
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 28. - 21:54:04 írta thegergo02 »

object kivételek
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 28. - 22:56:17 »
0 Show voters
Köszi már megvan Zárható a téma :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal