Szerző Téma: Név lekérdezős kapu  (Megtekintve 1216 alkalommal)

Név lekérdezős kapu
« Dátum: 2017. június 05. - 16:27:04 »
0 Show voters
Hali! Megvan a rendszerem egy kapuhoz, az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet megcsinálni azt, hogy egy sorral a nevemet lekérdezze majd ha egyezik a név akkor működjön a system. Ha lehetséges ez légyszíves elkülditek azt a sort?

Név lekérdezős kapu
« Válasz #1 Dátum: 2017. június 05. - 18:34:23 »
0 Show voters
local engedelyezettJatekosok = {[\"Te_Neved\"] == true}local jatekosNev = getPlayerName (source)
if engedelyezettJatekosok[jatekosNev] thente kódod

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Név lekérdezős kapu
« Válasz #2 Dátum: 2017. június 05. - 19:23:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: rusztamas date=1496680463


   
      local engedelyezettJatekosok = {[\"Te_Neved\"] == true}local jatekosNev = getPlayerName (source)
      if engedelyezettJatekosok[jatekosNev] thente kódod

   


Miért van == egy table értékadásnál? :D
 
És azt honnan veszed hogy a source épp egy játékos lesz abban a scopeban ahová ez a kód bekerül? :D

Név lekérdezős kapu
« Válasz #3 Dátum: 2017. június 07. - 16:53:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: Enigma date=1496683439


   
      Miért van == egy table értékadásnál? :D
   
   
      És azt honnan veszed hogy a source épp egy játékos lesz abban a scopeban ahová ez a kód bekerül? :D
   


elnézést kérek, itt kicsit nehezebb volt, nem tudom miért, talán C#-ban, megszoktam hogy hasonló karakterek közt == van, de ez csak az én hülyeségem, de véleményem szerint ha egy ilyen gate rendszert megírt, akkor egy apró kis ilyen elírást ki tud javítani... :) source mindenképpen jó lesz itt, ha commandhandlert használunk akkor a funkció paraméterei közt az első argumentumot is beírhatjuk:
 
 

function kapu(jatekos, parancs, ertek)
local engedelyezettJatekosok = {[\"Te_Neved\"] = true}
local jatekosNev = getPlayerName (jatekos)
if engedelyezettJatekosok[jatekosNev] then --esetleg még az érték lehetne egyfajta kapu (and ertek then)
   --te kódod
end
end
addCommandHandler (\"kapu\", kapu)

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 07. - 16:54:25 írta rusztamas »

Név lekérdezős kapu
« Válasz #4 Dátum: 2017. június 08. - 14:03:14 »
0 Show voters
hali! a \"te kódod\" résznél maga a gate soraira gondolsz?
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 08. - 14:03:45 írta Jack Sopranos | Green »

Név lekérdezős kapu
« Válasz #5 Dátum: 2017. június 08. - 14:55:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: Jack Sopranos | Green date=1496923394


   
      hali! a \"te kódod\" résznél maga a gate soraira gondolsz?
   


Nem, mert azt nem te írtad.

Név lekérdezős kapu
« Válasz #6 Dátum: 2017. június 09. - 00:01:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: Jack Sopranos | Green date=1496923394


   
      hali! a \"te kódod\" résznél maga a gate soraira gondolsz?
   


utána a kapu moveObject sora kéne, ez egy nagyon nyers, még csak csontváznak se nevezhető script. ha tényleg te írtad a gate rendszert akkor meg ez neked nem lesz elég, meg kell csinálnod működőre. a helyedben setTimer-t, createColSphere-t, isElementWithinColSphere-t használnék kb csak a működő rendszerhez. De a bankrob rendszeremnél pl egy baszomnagy marker aminek az alpha -ja az 0 helyettesíti a colSpheret mert az valamiért soha nem akar működni. :D sok sikert, ha gond van segítünk :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal