Szerző Téma: Item-Hiba  (Megtekintve 1710 alkalommal)

Item-Hiba
« Dátum: 2017. Június 25. - 21:44:28 »
0
Sziasztok! Megpróbáltam megcsinálni ,hogy egy fegyverre két skint rakok stb stb és sikerült is az első! 
 
Amelyik sikerült:
 

elseif(items[itemID][5] or  itemID == 85 or itemID == 27 or itemID == 167)then --Weapons
   triggerServerEvent(\"toggleGun\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), itemSlot, itemID)
   if itemID == 27 then
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename..\".txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
   else
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end         
   end
   slots = itemSlot

 
És amikor hozzátettem még egy pár sort!
 

   elseif(items[itemID][5] or  itemID == 85 or itemID == 27 or itemID == 167)then --Weapons
   triggerServerEvent(\"toggleGun\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), itemSlot, itemID)
   if itemID == 27 then
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename..\".txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
   else
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end      
   if itemID == 167 then
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename1..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename1..\".txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
   else
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end      
   end
   slots = itemSlot

 
Egyik a desire lenne ami ugye a sokkoló! Az jó is
 
Viszont ami az \"if item IID == 167 then\" től kezdődő rész is benne van akkor nem működik a rendszer rendesen!
Segítségeteket előre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2017. Június 26. - 10:27:58 írta #Escobar »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Item-Hiba
« Válasz #1 Dátum: 2017. Június 25. - 22:28:06 »
+2
Az úgy nem fog működni, hogy stackeled egymásra az if és else ágakat. if, elseif, és a végén legyen csak else.

Item-Hiba
« Válasz #2 Dátum: 2017. Június 26. - 10:35:01 »
0
Megoldottam! Most az a gond hogy , az előző részt felülírja a következő sor!
 

if itemID == 27 then
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename..\".txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
   else
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
    end
   if itemID == 167 then
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename1..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename1..\".txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
   else
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
        end
---------------------------------------------------------------------
   if itemID == 168 then
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename2..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename2..\".txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename2..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename2..\".dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
   else
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
        end
---------------------------------------------------------------------------

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. Június 26. - 13:42:11 írta #Escobar »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal