menu = getElementData(root, \"root.menu\") Count = 0for Index, Value in pairs( menu.name ) doCount = Count + 1end for k = 1,Count do label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false) dxDrawText(menu.name[k], screenW * 0.0908,screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.2599, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)dxDrawText(menu.map[k], screenW * 0.2599, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.4290, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)dxDrawText(menu.player[k], screenW * 0.4290, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.5981, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)dxDrawText(menu.time[k], screenW * 0.5981, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.7672, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)end
Sziasztok ! menu = getElementData(root, \"root.menu\") Count = 0for Index, Value in pairs( menu.name ) doCount = Count + 1end for k = 1,Count do label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false) dxDrawText(menu.name[k], screenW * 0.0908,screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.2599, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)dxDrawText(menu.map[k], screenW * 0.2599, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.4290, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)dxDrawText(menu.player[k], screenW * 0.4290, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.5981, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)dxDrawText(menu.time[k], screenW * 0.5981, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.7672, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)end Az lenne a kérdésem hogy most ez miért nem működik vagy minden labelt egyesével kell majd beirnom vagy hogy van ez ?Mi lehet benne a probléma ?
Nem hanem az hogy a Labelhez ugye nem kell külön külön hozzá rendelni az eseményt(addEventHandler úgyértem hogy ugye nem ezt kellesz csinálnom : addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[1], outputEditBox, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[2], outputEditBox, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[3], outputEditBox, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[4], outputEditBox, false ))
code=lua]for k = 1,10 do label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )[
code=lua]for k = 1,10 do label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )[ ebben mi lehet a probléma ? dif jól van deklarálva
az - az ?
local dif = (screenH * 0.3620) - (screenH * 0.3034)local k = {}for k = 1,10 do dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
Ez egy lobby script akar lenni és nekem az kellene hogy minden k elemű dxDrawRectanglere rátudjak kattintani és hogy lehessen gőrgővel mozogni azért akartam beálitani a Guit mert CursorGetPos - al nehezen lehet azt megoldani hogy tudjak majd gőrgetni local dif = (screenH * 0.3620) - (screenH * 0.3034)local k = {}for k = 1,10 do dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
Tudom hogy a gőrgetés mi de én csak Guiban gondolkoztam és azért mondom hogy lehet Cursor pos - al nehezebb Egy saját játék mód melyekben vannak pályák és pályákat csinálok és a játékosok majd a pálya között fognak választani röviden olyan mint egy CS:GO játék választó de a Játék mód teljesen más
local screen = {guiGetScreenSize()}local box = {200,200}function renderPages()dxDrawRectangle(screen[1]/2-box[1]/2-220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))dxDrawRectangle(screen[1]/2-box[1]/2, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))dxDrawRectangle(screen[1]/2-box[1]/2+220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))endaddEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), renderPages)function createButtons()g1 = guiCreateButton(screen[1]/2-box[1]/2-220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], \"\", false)g2 = guiCreateButton(screen[1]/2-box[1]/2, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], \"\", false)g3 = guiCreateButton(screen[1]/2-box[1]/2+220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], \"\", false)guiSetAlpha(g1,0)guiSetAlpha(g2,0)guiSetAlpha(g3,0)addEventHandler(\"onClientGUIClick\", g1, click1)addEventHandler(\"onClientGUIClick\", g2, click1)addEventHandler(\"onClientGUIClick\", g3, click1)endaddEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), createButtons)function click1()outputChatBox(\"Történés1\")endfunction click2()outputChatBox(\"Történés2\")endfunction click3()outputChatBox(\"Történés3\")end
jó ezt én is tudtam De nekem loopban kéne és azt meglehet oldani ? azért nyitottam a témát
local screen = {guiGetScreenSize()}local box = {200,200}showCursor(true)positionCache = {}function renderPages()for i = 1,3 dox = screen[1]/2-box[1]/2-300*i+600dxDrawRectangle(x, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))positionCache = xend endaddEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), renderPages)function clicked(button,state)if state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[1],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) thenoutputChatBox(\"click\")elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[2],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) thenoutputChatBox(\"click2\")elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[3],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) thenoutputChatBox(\"click3\")endendaddEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), clicked)function isCursorOnElement(x,y,w,h)local mx,my = getCursorPosition ()local fullx,fully = guiGetScreenSize()cursorx,cursory = mx*fullx,my*fullyif cursorx > x and cursorx < x + w and cursory > y and cursory < y + h thenreturn trueelsereturn falseendend
function clicked(button,state) if state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[1],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then outputChatBox(\"click\") elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[2],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then outputChatBox(\"click2\") elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[3],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then outputChatBox(\"click3\") endendaddEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), clicked)