Szerző Téma: Életerő/armor lekérése  (Megtekintve 705 alkalommal)

Életerő/armor lekérése
« Dátum: 2017. December 22. - 14:38:57 »
0
Sziasztok! Elkezdtem csinálni egy igen alap, MySQL-es login panelt. Lementi sikeresen a serial-t, felh.-t, jelszót, email-t, IP-t, viszont úgy gondoltam, hozzáadnék egy olyan sort, ami segítségével lementi az életét, illetve az armor-ját az illetőnek, ha kilép. Nos, hát sajnos kilépek, viszont maga a health rész továbbra is marad nulla. Hogyan lehetne ezt kivitelezni? Illetve amikor valaki fellép, akkor ezt az életet \"hozzá is adja\", azaz betöltse neki? Válaszokat előre is köszönöm. 
 
 
 


addEvent(\"registerRequest\",true)
function registerRequest(player,username,password,email)
    local acount = getAccount(username)
    if acount == false then
        local ip = getPlayerIP(player)
        local serial = getPlayerSerial(player)
        exports.mysql:_Exec(\"insert into accounts(username,password,email,ip,serial) values (?,?,?,?,?)\",username,password,email,ip,serial)
        local addAccount = addAccount(tostring(username),tostring(password))
        if addAccount then
            outputDebugString(\"User register with username \".. username)
        else
            outputDebugString(\"ERROR Occur while register.\")
        end
    end
end
addEventHandler(\"registerRequest\",getRootElement(),registerRequest)
addEvent(\"loginRequest\",true)
function loginRequest(player,username,password)
    local check = exports.mysql:_QuerySingle(\"select * from accounts where username = ? \",username)
    if check then
        local checkPass = check.password
        if (checkPass == password) then
            logIn(player,getAccount(username),tostring(password))
            triggerClientEvent(player,\"showHide\",getRootElement())
            outputDebugString(\"User Logged In\")
            spawnPlayer ( player, 0, 0, 3 )
            fadeCamera(player, true)
            setCameraTarget(player, player)
            addEventHandler ( \"onPlayerQuit\", getRootElement(), quitPlayer )
        end
    end
end
addEventHandler(\"loginRequest\",getRootElement(),loginRequest)
function quitPlayer (player, quitType )
    local health = getElementHealth(player)
    local armor = getPedArmor (player)
    exports.mysql:_Exec(\"insert into accounts(health,armor) values (?,?,?,?,?)\",health,armor)
end

Életerő/armor lekérése
« Válasz #1 Dátum: 2017. December 22. - 15:31:39 »
0
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnPlayerDamage ezen mented az életét.
 
Az dolgokat meg setPedArmor, setElementHealth állítod
« Utoljára szerkesztve: 2017. December 22. - 15:32:32 írta thegergo02 »

Életerő/armor lekérése
« Válasz #2 Dátum: 2017. December 22. - 18:02:19 »
0
Szia, köszönöm segítségedet. Kicsit tudnál bővebben segíteni, hogyan mentem le ezt? Értem, hogy ezzel meg lehet állapítani, mije fáj a karakternek, viszont ez hogyan mentsem le? Válaszodat előre is köszönöm.

Életerő/armor lekérése
« Válasz #3 Dátum: 2017. December 22. - 18:43:29 »
0
Idézetet írta: JacobtELLER date=1513962139


   
      Szia, köszönöm segítségedet. Kicsit tudnál bővebben segíteni, hogyan mentem le ezt? Értem, hogy ezzel meg lehet állapítani, mije fáj a karakternek, viszont ez hogyan mentsem le? Válaszodat előre is köszönöm.
   


Csinálsz egy funkciót, rárakod eventhandlerrel az onPlayerDamaget, és abba a funkcióban meg lemented az életet ugyanúgy mint minden mást.
 

exports.mysql:_Exec(\"insert into accounts(health) values (?)\",getElementHealth(player))

 
(példa)
« Utoljára szerkesztve: 2017. December 22. - 18:43:55 írta thegergo02 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal