Szerző Téma: Mta Kocsimod  (Megtekintve 1040 alkalommal)

Mta Kocsimod
« Dátum: 2018. január 11. - 06:29:41 »
0 Show voters
Hali kaptam egy módot teljesen kocsimodokal de sajnos valamiért nem akkar betölteni ez mi miatt lehet? Sajnos azt csinálja amikor fent vagyok hogy betöltés folyamatba és semmi 
 
 
 
local tempTable = {}
local modCount = 0
local allModCount = 0
local keys = 0
local loadedMods = {}
local modKeys = {}
local buggedVehs = 1
 
function addFile(file, mod)
    if not downloadFile(file) then
        outputDebugString(file..\" nem található!\")
    else
        allModCount = allModCount + 1
        modCache[file] = mod
        if not modKeys[mod] then
            keys = keys + 1
            modKeys[mod] = keys
        end
    end
end
 
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local imgrot = 0
function renderGTAVLoading()
    local percent = math.floor((modCount/allModCount)*100)
    if percent == 100 then
        allModCount = 0
        modCount = 0
        buggedVehs = 1
        tempTable = {}
        modKeys = {}
        keys = 0
        removeEventHandler(\"onClientRender\", root, renderGTAVLoading)
    end
    dxDrawRectangle(sx-200,sy-25,200,25,tocolor(0,0,0,180), true)
    imgrot = imgrot + 5
    dxDrawImage(sx-195,sy-23,20,20,\"loading.png\", imgrot, 0, 0, nil, true)
    dxDrawText(\"Betöltés folyamatban (\"..percent..\"%)\",sx-165,sy-19,20,20,tocolor(255,255,255,255),1,\"default\",\"left\",\"top\",false,false,true)
    loadMods()
end
 
function restoreAllModels()
    -- teljes ram tisztítás
    local restored = {}
    for k,v in pairs(loadedMods) do
        if not restored[k] then
            engineRestoreModel(k)
            restored[k] = true
        end
    end
    loadedMods = {}
    for k,_ in pairs(vehicleParts) do
        for key,value in pairs(vehicleParts[k]) do
            if not restored[value] then
                engineRestoreModel(value)
                restored[value] = true
            end
        end
    end
    restored = nil
end
addCommandHandler(\"ki\", restoreAllModels)
 
local startTimer
function loadMods()
    startTimer = setTimer(function()
        if not isTransferBoxActive() then
            killTimer(startTimer)
            loadedMods = {}
            for k,v in pairs(modCache) do
                addFile(k, v)
            end
            for k,_ in pairs(vehicleParts) do
                for key,value in pairs(vehicleParts[k]) do
                    addFile(key, value)
                end
            end
            addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderGTAVLoading)
        end
    end, 2000, 0)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, loadMods)
addCommandHandler(\"be\", loadMods)
 
addCommandHandler(\"reloadcar\", function(cmd, id)
    local id = tonumber(id) or 0
    local i = 0
    for k,v in pairs(modCache) do
        if v == id then
            addFile(k, v)
            i = i + 1
        end
    end
    if i > 0 then
        addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderGTAVLoading)
        outputChatBox(\"[HL] #FFFFFFJármű újratöltve!\", 0, 255, 0, true)
    else
        outputChatBox(\"[HL] #FFFFFFNincs ilyen jármű a listában!\", 0, 255, 0, true)
    end
end)
 
addEventHandler(\"onClientFileDownloadComplete\", root, function(file,success)
    if source == resourceRoot then
        if success then
            local kit = string.sub(file, -4)
            if kit == \".dff\" then
                local name = file:gsub(\".dff\", \"\")
                local mod = tonumber(modCache[file]) or 0
                if mod < 1000 and mod > 0 then
                    if modCache[name..\".txd\"] then
                        if fileExists(name..\".txd\") then
                            if not loadedMods[mod] then
                                loadVehicleMod(name, mod, modKeys[mod])
                            end
                        end
                    else
                        if not loadedMods[mod] then
                            loadDFF(name,mod)
                        end
                    end
                    modKeys[file] = nil
                end
                modCount = modCount + 1
            elseif kit == \".txd\" then
                local name = file:gsub(\".txd\", \"\")
                local mod = tonumber(modCache[file]) or 0
                if mod < 1000 and mod > 0 then
                    if modCache[name..\".dff\"] then
                        if fileExists(name..\".dff\") then
                            if not loadedMods[mod] then
                                loadVehicleMod(name, mod, modKeys[mod])
                            end
                        end
                    else
                        if not loadedMods[mod] then
                            loadTXD(name, mod)
                        end
                    end
                    modKeys[file] = nil
                end
                modCount = modCount + 1
            end
        end
    end
end)
 
function loadVehicleMod(file, mod, key)
    if key then
        local file = file:gsub(\".dff\",\"\")
        local bugged = buggedVehicles[mod]
        if not bugged then
            loadTXD(file, mod)
            loadDFF(file,mod)
        else
            loadTXD(file, mod)
            setTimer(loadBuggedParts, 200*key, 1, file, mod)
        end
    end
end
 
function loadDFF(file,mod)
    file = file:gsub(\".dff\",\"\")
    dff = fileExists(file..\".dff\") and engineLoadDFF(file..\".dff\", mod) or false
    if dff then
        engineReplaceModel(dff, mod)
        loadedMods[mod] = true
    end
end
 
function loadTXD(file, mod)
    txd = fileExists(file..\".txd\") and engineLoadTXD(file..\".txd\") or false
    if txd then
        engineImportTXD(txd, mod)
    end
end
 
function loadBuggedParts(file,mod)
    if vehicleParts[mod] then
        local dff = fileExists(file..\".dff\") and engineLoadDFF(file..\".dff\", mod) or false
        if dff then
            engineReplaceModel(dff, mod)
            loadedMods[mod] = true
        end
        for k,v in pairs(vehicleParts[mod]) do
            local dff = fileExists(k) and engineLoadDFF(k, mod) or false
            if dff then
                engineReplaceModel(dff, v)
            end
        end
    end
end

Mta Kocsimod
« Válasz #1 Dátum: 2018. január 11. - 16:11:09 »
0 Show voters

/debugscript 3 

 
Nézd meg, hogy mit ír ki hibának és akkor lehet tovább gondolkodni.

Mta Kocsimod
« Válasz #2 Dátum: 2018. január 11. - 17:34:47 »
0 Show voters
function loadMods()
    startTimer = setTimer(function()
        if not isTransferBoxActive() then
            killTimer(startTimer)
            loadedMods = {}
            for k,v in pairs(modCache) do
                addFile(k, v)
            end
            for k,_ in pairs(vehicleParts) do
                for key,value in pairs(vehicleParts[k]) do
                    addFile(key, value)
                end
            end
            addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderGTAVLoading)
        end
    end, 2000, 0)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, loadMods)
addCommandHandler(\"be\", loadMods)
 
 
 
 
 
Erre dob egy warningot
« Utoljára szerkesztve: 2018. január 11. - 17:38:56 írta xXCsucsuXx »

Mta Kocsimod
« Válasz #3 Dátum: 2018. január 11. - 18:09:12 »
0 Show voters
Szóról-szóra írd le/fotózd le a warningot.

Mta Kocsimod
« Válasz #4 Dátum: 2018. január 11. - 18:47:56 »
0 Show voters
Nah szóval megvan! Itt van
 
1.png ezen látszik a betöltés warning
 
2.png
 
3.png
« Utoljára szerkesztve: 2018. január 11. - 18:50:40 írta xXCsucsuXx »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal