Szerző Téma: dxDraw  (Megtekintve 3580 alkalommal)

dxDraw
« Dátum: 2016. Április 02. - 20:12:23 »
0 Show voters
Sziasztok az lenne a problémám amikor csinálok egy dxdraw-ot mind1 milyet lehet dxdrawimage vagy dxdrawtext akkor az előző amit csináltam nem jelenikmeg a játékban szóval 2 dxdraw-ot nem tudok csinálni
mi lehet a probléma ?
« Utoljára szerkesztve: 2016. Április 02. - 20:52:43 írta Kepusz »

dxDraw
« Válasz #1 Dátum: 2016. Április 03. - 14:32:48 »
0 Show voters
Másold be az általad írt scriptet. Ezenfelül /debugscript 3 használata is erősen javasolt...  :D

dxDraw
« Válasz #2 Dátum: 2016. Április 03. - 15:53:36 »
0 Show voters
Még csak tanulgatom a lua-t :) most látszik az előző csak a mostani nem viszont ha a régit kitörlöm a mostani látszik :D
 
local screenWidth,screenHeight = guiGetScreenSize()  
 
function renderDisplay ( )
dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 )
end
 
function HandleTheRendering ( )
addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderDisplay) 
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
local components = { \"weapon\", \"money\",\"health\",  \"clock\" ,  \"breath\", \"armour\", \"wanted\",\"radar\",\"ammo\"  }
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()
for _, component in ipairs( components ) do
setPlayerHudComponentVisible( component, false )
end
end)
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( ) --
 
----------------------------név--------------------
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText( )
     
   local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer())
     
   
        dxDrawText ( localPlayerName, 960, screenHeight - 808, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\" )
end
function HandleTheRendering ( )
    addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, HandleTheRendering )
 
--------------------------------pénz rendszer------------------------
 
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText ( )
     local hour, minutes = getTime()
 local playerMoney = getPlayerMoney ()..\"ft\" 
        dxDrawText ( playerMoney..\"                 \"..hour..\":\"..minutes, 955, screenHeight - 828, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 1, \"pricedown\" )
 
 
end
function HandleTheRendering ( )
    addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, HandleTheRendering )
« Utoljára szerkesztve: 2016. Április 03. - 18:52:42 írta anGeL »

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
dxDraw
« Válasz #3 Dátum: 2016. Április 03. - 18:51:46 »
0 Show voters
Mindegyik function-nak ugyan az a neve. Így csak az egyiket hívja meg. Az egyiket nevezd át illetve az onClientRender-nél is nevezd át és akkor minden rendben lesz. Illetve elég használni 1db onClientResourceStart function-t abba is bele lehet tenni 2 onClientRender-t de mind a 2-nek más legyen a function neve

dxDraw
« Válasz #4 Dátum: 2016. Április 03. - 19:02:41 »
0 Show voters
1 funkción belül nem csak 1 változót, illetve dx függvényt lehet használni. Ezáltal a te kódodat sokkal egyszerűbben is meg lehetett volna oldani. Erre ügyelj oda és ezután 1-1 script sokkal kevesebb időt és fejfájást fog okozni.  ;)  :)

dxDraw
« Válasz #5 Dátum: 2016. Április 03. - 20:02:21 »
0 Show voters
Nagyon köszönöm királyak vagytok!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2016. Április 03. - 20:11:01 írta Kepusz »

dxDraw
« Válasz #6 Dátum: 2016. Április 03. - 23:42:36 »
0 Show voters
Soha ne használj több rendert, mert az több gépigényt kér. Egyben is meglehet az egészet csinálni, sőt úgy is kell!  ;)

dxDraw
« Válasz #7 Dátum: 2016. Április 04. - 09:50:06 »
0 Show voters
Oké köszi nem is fogok már megis oldottam már csak az a baj hogy túl pontosan írja ki a hp %-ot szóval valahogy így:85.13242414325345234254%

dxDraw
« Válasz #8 Dátum: 2016. Április 04. - 11:58:42 »
0 Show voters
http://lua-users.org/wiki/MathLibraryTutorial
 

math.floor(0.5) -- 0 lesz az eredménye
math.ceil(0.5) -- 1 lesz az eredménye

 
- math.floor -> lefelé kerekítés
- math.ceil -> felfelé kerekítés
Itt nézd meg. :)

dxDraw
« Válasz #9 Dátum: 2016. Április 04. - 12:49:31 »
0 Show voters
Itt nézegetem egy ideje de nem jövök rá hogy hova kell raknom :D

dxDraw
« Válasz #10 Dátum: 2016. Április 04. - 18:43:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kepusz date=1459766971\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60044\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Itt nézegetem egy ideje de nem jövök rá hogy hova kell raknom :D
 
Itt egy példa:
 
math.ceil(getElementHealth(localPlayer))

dxDraw
« Válasz #11 Dátum: 2016. Április 04. - 19:02:52 »
0 Show voters
köszi király vagy  :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal