Szerző Téma: Mozgó kapu nyitása kulccsal  (Megtekintve 787 alkalommal)

Mozgó kapu nyitása kulccsal
« Dátum: 2016. július 10. - 19:15:02 »
0 Show voters
Sziasztok!
Itt a kapu nyitási kódom:
 
local avk = createObject ( 971, 264, -1333.7, 55,0,0,36.5 )
local state = 0
function move(p)
    if state == 0 then
        moveObject ( avk, 2000, 264, -1333.7, 45) 
        state = state + 1
    elseif state == 1 then                 
        moveObject ( avk, 2000, 264, -1333.7, 55)
        state = state - 1
    end
end
addCommandHandler(\"kapu\", move )

 
Ezt hogy tudnám megoldani hogy csak akkor lehessen kinyitni ha egy kulcs van nála x értékkel.
Pl: a ház kulcs idje 30 és 6os értékel adom le magamnak akkor birjam csak kinyitni.
Egy valhallás inventory rendszerrel ez hogy oldható meg?
Segítségeket köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016. július 11. - 11:07:15 írta GameKinger »

Mozgó kapu nyitása kulccsal
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 11. - 00:04:07 »
0 Show voters
if exports.global:hasItem( element, itemID, itemValue ) then

 
Ezzel egészítsd ki és írd át a zárójelben lévő változókat.

Mozgó kapu nyitása kulccsal
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 11. - 11:06:27 »
0 Show voters
Ezt a hibát kapom ha ezt berakom:
 
\'end\' expected (to close \'function\' at line 86) near \'<eof>\'

 
Itt a parancs:
 
local avk = createObject ( 971,  264, -1333.7, 55,0,0,36.5 )
local state = 0
function move(element) --ez a 86os sor
    if exports.global:hasItem( element, 30, 6 ) then
    if state == 0 then
        moveObject ( avk, 2000, 264, -1333.7, 45) 
        state = state + 1
    elseif state == 1 then
    if exports.global:hasItem( element, 30, 6 ) then                 
        moveObject ( avk, 2000, 264, -1333.7, 55)
        state = state - 1
    end
end
addCommandHandler(\"kapu\", move )

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 11. - 11:45:20 )

Megoldva.
« Utoljára szerkesztve: 2016. július 11. - 11:45:20 írta GameKinger »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal