GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Attila zseni - 2016. Augusztus 19. - 16:45:04

Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Attila zseni - 2016. Augusztus 19. - 16:45:04
Sziasztok letöltöttem a 3ds maxot meg a kams scriptet hozzá és csináltam egy kockát ugye csak tesztnek és kijelöltem bejelöltem a skip col-t és export dff-re kattintottam és ez a hibaüzenet fogadott: unknow propery diffuse in undefined.és egy csomó kínai szöveg pls valaki segitsen nagyon fontos lenne.
kínai szöveg:
oIlĽ÷RPBć}Nßö˘µěAxvşCü
EÔ‰:LŚŻ}*ú“XĂąŞVr\\¤Fľ.i´Ç•Ńwű´÷Ę.ô(Îúha™ś=
úŁ\'ˇb‡>­ă§L×5Ť‘t   Ş¶ĄŇ}Ń   ôCRg~<cĹă ň>&űÓŻĘ4&¦7Őhs¬
¶C‚°†)čQć5ŘĆřüB
—ö\"v\'ŕę°ľCü˝@rkŢCô@>ë‚ßË/ńiËDHŠ8}ˇb8îv?Ž•Ô±‘˙;8§ŽÓ—ܱů\"éťhL]PĄŤę
€ÔjľL•ću‡˛‚őę^ť~~ÇmZ»Ěă˙ßřDÔzóąąňzĉő„yKżšŮ>u[member=2558]S[/member]™ë«Đ˝¤˝ĆÚ«Ş7®hW*@Ź|k$~Iď3Ăň8´ę+~ÝÓGt•§őrŻ

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 19. - 16:59:39 )

ő raktam rá texturát így már nemírja ki a hibát de viszont nem menti ell
Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Xistance - 2016. Augusztus 19. - 20:58:44
Idézetet írta: Attila zseni date=1471617904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok letöltöttem a 3ds maxot meg a kams scriptet hozzá és csináltam egy kockát ugye csak tesztnek és kijelöltem bejelöltem a skip col-t és export dff-re kattintottam és ez a hibaüzenet fogadott: unknow propery diffuse in undefined.és egy csomó kínai szöveg pls valaki segitsen nagyon fontos lenne.
kínai szöveg:
oIlĽ÷RPBć}Nßö˘µěAxvşCü
EÔ‰:LŚŻ}*ú“XĂąŞVr\\¤Fľ.i´Ç•Ńwű´÷Ę.ô(Îúha™ś=
úŁ\'ˇb‡>­ă§L×5Ť‘t   Ş¶ĄŇ}Ń   ôCRg~<cĹă ň>&űÓŻĘ4&¦7Őhs¬
¶C‚°†)čQć5ŘĆřüB
—ö\"v\'ŕę°ľCü˝@rkŢCô@>ë‚ßË/ńiËDHŠ8}ˇb8îv?Ž•Ô±‘˙;8§ŽÓ—ܱů\"éťhL]PĄŤę
€ÔjľL•ću‡˛‚őę^ť~~ÇmZ»Ěă˙ßřDÔzóąąňzĉő„yKżšŮ>u[member=2558]S[/member]™ë«Đ˝¤˝ĆÚ«Ş7®hW*@Ź|k$~Iď3Ăň8´ę+~ÝÓGt•§őrŻ

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 19. - 16:59:39 )

ő raktam rá texturát így már nemírja ki a hibát de viszont nem menti ell
 
COL, DFF, TXD fájlt is mentsd ki. Emellett fűzd össze a rétegeket, aztán már csak be kell tölteni scriptbe.
Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Attila zseni - 2016. Augusztus 20. - 12:50:07
oké de dff-t hiába exportálom nem menti ell és hiba üzenetet se hagy
Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Xistance - 2016. Augusztus 20. - 15:09:43
Idézetet írta: Attila zseni date=1471690207\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
oké de dff-t hiába exportálom nem menti ell és hiba üzenetet se hagy
 
Próbálj megnyitni egy már létező dff-et, editelj a modellen valamit, mentsd ki, ezzel megtudod hogy a modellel van e elba**va valami.
Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Nicolas - 2016. Szeptember 02. - 12:45:52
DFF mentésnél figyelj arra hogy az összes \"polygon-t\" azaz fal,tető etc.. minden elemet össze kell kötnöd, kijelölöd az egészet jobb click, convert editable poly, és ott oldalt látsz egy olyat hogy attach, az mellett van egy attach list gomb, arra kattints rá és az összes réteget fűzd össze hogy a modelled ne több objectből álljon hanem 1 darab object legyen az egész.
Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Property - 2016. Szeptember 02. - 15:24:10
Nekem a modellezésben 1 problémám van, hogy nem rak rá sehogy textúrát, 3ds max-ben rárakom utána csinálok neki txd workshoppal is és semmi..
Cím: Modellezés dff hiba
Írta: Nicolas - 2016. Szeptember 02. - 15:31:38
Idézetet írta: Property date=1472822650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem a modellezésben 1 problémám van, hogy nem rak rá sehogy textúrát, 3ds max-ben rárakom utána csinálok neki txd workshoppal is és semmi..
 
3ds max nál a material ablakot kiválasztva a standart gombra kattintva válazd ki a GTA SA Material lehetőséget, majd a map2 melletti csíkba húzd bele a textúrát, majd a textúrás ablaknál egy \"rubik kocka\" okonra kattints rá és látható lesz a textúra ha ráhuzod a kijelőlt polygonokra
Egy kis segítség (A videó leírásában megtalálod a kams script et ami tartalmazza a gta sa material lehetőséget)