Én is valami for-ra gondoltam, de az elementData nem jó, mivel elveszik szerver resi után ;(Mivel kell egy mentést is csinálni mysqlbe. :) Nyilván itt elválik a dolog, hogy hogyan is oldod meg mert van egy csomó megoldási lehetőség és rajtad múlik, hogy te melyik vonalon szeretnél dolgozni. :D
fraki adatok loginnál betöltéseVagy alapból az sql kapcsolatnál írsz különböző opciókra exportokat client oldalra, hogy client oldalon kényelmesen tud bárhol használni. :D
adatbázis lekérdezés -> trigger -> kliens megjelenítés -> frissitő trigger
részlet kérdésAz általam leírt módszer csak egy a sok közül persze. Én szeretem a saját munkám megkönnyíteni, ezért is írtam egy ilyen megoldást (hogy már létezik client oldali export amit felhasznál a feladathoz). Meg hát felesleges szerver terhelést is limitálni lehet, illetve optimalizálni, elvégre ez már nem SAMP, hogy szervert kell terhelni. :D De valóban részletkérdés. ^-^
Valami ilyesmi szerkezetet kell csinálni (persze annyi ranggal amennyi kell neked az egészhez).
Ha ezzel megvagy, akkor ide kell bementened minden adatot a megfelelő helyre. Ugyebár a karakterhez pedig adsz egy INT típusú táblát, amiben tárolni fogod a fraki id, illetve készítesz még oda egy szintén INT táblát a fraki rangnak. Itt választhatsz, hogy a leadert rang alapján nézeted avagy külön (ha külön kell még egy INT tábla a karakterhez, ahova mented). Kikérdezni az adatot akkor szokás, mikor megnyitod a panelt. Itt ilyenkor érdemes az alapján szelektáltatni, hogy mi a játékos fraki idje, hiszen ha az összes adaton végig kell futnia akkor lassú lesz a betöltése. Fraki ID-t loginkor érdemes betöltetni, egy ElementDatával (nyilván minden kari adatot akkor ha betöltesz nincs gond -> a karakter táblából értelem szerűen). Ha betöltettél minden adatot akkor pedig már csak a rajzolgatás stb van. Itt érdemes a lehető legtöbb dolgot ElementDatázni, hiszen kitudja mikor fogod még használni őket. ;)
Én még annyit változtatnék a táblázaton, hogy a rankokat meg paymenteket külön táblába tárolod.
Így nincs megkötve, hogy mennyi rankod lehet max. Valahogy, így:
Oszlopok:
frakcio_id - INT - Foreign Key
rank - CHAR - Unique
rank_payment - INT
Edit: Ja, meg a leadert is Foreign Key-nek állítanám be.- Cím: Miből épül fel egy frakció system?
Írta: AlexSwamp - 2016. október 06. - 23:28:47 Idézetet írta: dugasz1 date=1475777673\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63253\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valami ilyesmi szerkezetet kell csinálni (persze annyi ranggal amennyi kell neked az egészhez).
Ha ezzel megvagy, akkor ide kell bementened minden adatot a megfelelő helyre. Ugyebár a karakterhez pedig adsz egy INT típusú táblát, amiben tárolni fogod a fraki id, illetve készítesz még oda egy szintén INT táblát a fraki rangnak. Itt választhatsz, hogy a leadert rang alapján nézeted avagy külön (ha külön kell még egy INT tábla a karakterhez, ahova mented). Kikérdezni az adatot akkor szokás, mikor megnyitod a panelt. Itt ilyenkor érdemes az alapján szelektáltatni, hogy mi a játékos fraki idje, hiszen ha az összes adaton végig kell futnia akkor lassú lesz a betöltése. Fraki ID-t loginkor érdemes betöltetni, egy ElementDatával (nyilván minden kari adatot akkor ha betöltesz nincs gond -> a karakter táblából értelem szerűen). Ha betöltettél minden adatot akkor pedig már csak a rajzolgatás stb van. Itt érdemes a lehető legtöbb dolgot ElementDatázni, hiszen kitudja mikor fogod még használni őket. ;)
Én még annyit változtatnék a táblázaton, hogy a rankokat meg paymenteket külön táblába tárolod.
Így nincs megkötve, hogy mennyi rankod lehet max. Valahogy, így:
Oszlopok:
frakcio_id - INT - Foreign Key
rank - CHAR - Unique
rank_payment - INT
Edit: Ja, meg a leadert is Foreign Key-nek állítanám be.
[/quote]
Persze, úgy kényelmesebb. Ez fixen direkt 12 rangra lett készítve még régebben, de valóban kényelmesebb. :D- Cím: Miből épül fel egy frakció system?
Írta: ustanmufj - 2016. október 12. - 07:27:05- Megoldottam GridListel, Köszönöm a segitséget. //telo