GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Lorain - 2017. január 22. - 15:22:19

Cím: Mi a kettő közti különbség, és melyiket hasznosabb inkább alkalmazni?!
Írta: Lorain - 2017. január 22. - 15:22:19
Üdv!
 
Mi a kettő közti különbség, és melyiket hasznosabb inkább alkalmazni?!
 

(1)
local dir = \"mods\"
function loadMod(f, m)
if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.txd\') then
   txd = engineLoadTXD(dir ..\'/\'.. f ..\'.txd\')
   engineImportTXD(txd, m)
end
if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\') then
   dff = engineLoadDFF(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\', m)
   engineReplaceModel(dff, m)
end
end
 
(2)
function loadMod(f, m)
   txd = engineLoadTXD(dir ..\'files/\'.. f ..\'.txd\')
   engineImportTXD(txd, m)
   dff = engineLoadDFF(dir..\'files/\'.. f ..\'.dff\', m)
   engineReplaceModel(dff, m)
end

 
 
Cím: Mi a kettő közti különbség, és melyiket hasznosabb inkább alkalmazni?!
Írta: impreZZa - 2017. január 22. - 15:50:56
Idézetet írta: Lorain date=1485094939


   
      Mi a kettő közti különbség
   


Az első -mint te is láthatod- előbb megnézi, hogy létezik-e a fájl, és csak azután próbálja meg betölteni.
 
Idézetet írta: Lorain date=1485094939


   
      melyiket hasznosabb inkább alkalmazni
   


Mivel feltetted a kérdést, valószínűleg mindegy, melyiket használod.
 
Amúgy az engineLoadDFF(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\' után felesleges a , m.
Cím: Mi a kettő közti különbség, és melyiket hasznosabb inkább alkalmazni?!
Írta: Lorain - 2017. január 24. - 13:00:17
Szerintem fölösleges vizsgáltatni, hogy tartalmazza-e vagy sem. Hisz ha tartalmazza sikeresen betölti, ha nem akkor meg hibát ad vissza..
Cím: Mi a kettő közti különbség, és melyiket hasznosabb inkább alkalmazni?!
Írta: Robika1 - 2017. január 24. - 13:49:23
Én javasolnám vizsgáltatni, mert hibát ad vissza, ha nem talál valamit. Én pl. törekszem arra, hogy soha sehol ne legyen hibaüzenet, de kinek mi a jó.