Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ? ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.Válaszokat előre is kösszönöm!
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function haBeleMegyAutoLerakasa(j)local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local kocsiid = 411createVehicle(kocsiid, x,y,z)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ? ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.Válaszokat előre is kösszönöm! marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function haBeleMegyAutoLerakasa(j)local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local kocsiid = 411createVehicle(kocsiid, x,y,z)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa) [/quote]Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. Így valamennyivel talán jobb: marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function createVeh()local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local vehicle = createVehicle(411, x,y,z) warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function createVeh()local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local vehicle = createVehicle(411, x,y,z) warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ? ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.Válaszokat előre is kösszönöm! marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function haBeleMegyAutoLerakasa(j)local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local kocsiid = 411createVehicle(kocsiid, x,y,z)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa) [/quote]Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. Így valamennyivel talán jobb: marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function createVeh()local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local vehicle = createVehicle(411, x,y,z) warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh) [/quote]Ha meg írsz neki minden fas**** részletet, soha nem tanul meg fejleszteni.
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ? ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.Válaszokat előre is kösszönöm! marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function haBeleMegyAutoLerakasa(j)local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local kocsiid = 411createVehicle(kocsiid, x,y,z)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa) [/quote]Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. Így valamennyivel talán jobb: marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 ) function createVeh()local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local vehicle = createVehicle(411, x,y,z) warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)endaddEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh) [/quote]Ha meg írsz neki minden fas**** részletet, soha nem tanul meg fejleszteni. [/quote]Attól, hogy 1 paranccsal több, viszont 1 buggal kevesebb szerintem még érthetőbb, sőt... Legalább nem fog csodálkozva arra nézni, hogy mi a fenének bugol, és rakja rá a játékosra a kocsit.
Tehát nem töri az agyát, magyarul editer marad világ életére. Nagyon jó.