GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: PCGamer133 - 2017. május 27. - 09:56:21
-
Sziasztok, egy olyan dolgot szeretnék amivel el tudom tüntetni LS-t és SF-et teljes mértékben hogy csak Las Venturas szigete maradjon meg.
Kicsit keresgéltem és találtam pár érdekes dolgot + egy barátom segített [ theJack ] hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni.
Én ebben a mappában találtam .ipl és .ide kiterjesztésű fájlokat amikben object ID-k voltak és hasonló dolgok.
Akkor mondom megpróbálom egy számláló ciklussal eltüntetni a(z) .ide fájlban lévő ID-ket. (Sorban vannak pl 500-1500)
De ezek igazából lófaszt se csináltak. Jóformán nem történt semmi.
[KÉP: https://puu.sh/w2rgK/0d40a26953.png ] --> Ennek egész LS-t el kellett volna távolítania.
Szóval, nem tudom hogy a ciklust rontottam-e el vagy rosszul is kezdtem hozzá, de ha valaki tudja hogyan lehetne eltüntetni a városokat megköszönném! :D
-
@Xenius ezt nem te írtad pár nappal ezelőtt :O ?
hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni.
Egyébként a map fájlokkal max a neveiket tudod meg, kitörölni elég nehéz lesz MapEditor nélkül. (vagy C++-ban írsz egy programot ami végignéz minden fájlt a workdirben és egy sort kiír (ami most a removeWorldModel), a koordinátákat meg kézzel hozzáírod a fontos részekhez, bár elég mindenhová a 0,0,0 10000 törlés)
-
@Xenius ezt nem te írtad pár nappal ezelőtt :O ?
Egyébként a map fájlokkal max a neveiket tudod meg, kitörölni elég nehéz lesz MapEditor nélkül. (vagy C++-ban írsz egy programot ami végignéz minden fájlt a workdirben és egy sort kiír (ami most a removeWorldModel), a koordinátákat meg kézzel hozzáírod a fontos részekhez, bár elég mindenhová a 0,0,0 10000 törlés)
Igen, Xenius-tól tudom az infót, bár a segítségkérést nem láttam nekem Jack mondta hogy hol keresgéljek.
Amit mondasz nem hülyeség, de biztos kell legyen valamilyen egyszerűbb módjának is lennie.
-
LUA / C++ -ban tudtam ilyesmit csinálni. bár az elsővel csak 1-999-ig png képeket írattam a metába, C++-al minden fájlt bele lehetne.
-
Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba.
Ezért most megkönnyítem a dolgotokat:
https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ
-
removeWorldModel(model, 10000, 0, 0, 0)
neked 1000 van 10000 helyett, szerintem azért nem törölte ki
-
Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba.
Ezért most megkönnyítem a dolgotokat:
https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ
Köszönöm hogy megosztottad velünk a munkád, működik szépen :)
Esetleg a vizek nincsenek meg a városok helyén?
Magyarul a lyukat kitöltő víz script megvan-e?
CreateWater-el próbálkozom most de nagyon sok a kordináta és fingom sincs mit kérjek le miről.
-
Köszönöm hogy megosztottad velünk a munkád, működik szépen :)
Esetleg a vizek nincsenek meg a városok helyén?
Magyarul a lyukat kitöltő víz script megvan-e?
CreateWater-el próbálkozom most de nagyon sok a kordináta és fingom sincs mit kérjek le miről.
Rögtön a wikin lévő example ami megoldja ezt a problémát.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
-
Rögtön a wikin lévő example ami megoldja ezt a problémát.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
Próbáltam, de sajnos nem működik. :/
-
Nagyon szívesen.
waterfix.lua
-
Nagyon szívesen.
waterfix.lua
1000 + 1 hálám !! <3
-
Hogyan lehet be tölteni vizzel ? lyukak helyét?
-
Hogyan lehet be tölteni vizzel ? lyukak helyét?
sehogy
-
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
-
Amit ki lett rakva hogy hogy lehet ki törölni nekem nem jó .:/ vagy rossul van megirva meta valaki segitene?
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater