Szerző Téma: Kocsi modellezés bug  (Megtekintve 800 alkalommal)

Kocsi modellezés bug
« Dátum: 2016. Május 28. - 13:19:30 »
0 Show voters
Sziasztok lehet hogy rosz helyre írom de bemodelleztem egy kocsit 3ds max 2016-ot használtam és valamiért amikor elindítom a scriptet akkor chreshel az MTA és azt írja hogy ha meg lett változtatva a gta3.img file akkor tegye újra a GTA:SAN andreast újra tettem de nem csinált semmit most mi lehet a gond? 

Kocsi modellezés bug
« Válasz #1 Dátum: 2016. Május 29. - 15:13:11 »
0 Show voters
Hogyan töltöd be a modellezést? engineLoadDFF-el, illetve más módon? Próbáld újra tenni az mta-d, resource-n belül engineload-al indítsd a modellezést mindenképpen, ne nyúlj az mta-hoz. Még azért crashelhet tőle, mert túl sok pollygonból áll, és a resource indításakor az mta nem bírja a gyűrődést.

Kocsi modellezés bug
« Válasz #2 Dátum: 2016. Június 04. - 15:55:41 »
0 Show voters
De szerintem az lesz a baj hogy én azt csináltam hogy volt 1 seeMTA-s kocsi le szedtem róla a logót amilyen kocsira rá akartam tenni  annak a coldját rá importáltam és ennyit csináltam vele

Kocsi modellezés bug
« Válasz #3 Dátum: 2016. Június 04. - 21:35:53 »
0 Show voters
bump

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal