-
Sziasztok több kocsit szerettem volna betenni hogy ne külön mappába keljen erre barakom egy mappába .. Megírom a metát meg a Luát .. erre meg szerveren ez fogad:
admiral.dff:1: unexpected synbol near \'char(22)\'
Valakinek valami ötlete
De viszont egyesével ha berakom akkor meg jó.
Előre is köszi
itt a lua file:
function replaceModel()
kocsitxd1 = engineLoadTXD(\"vehs/admiral.txd\", 445)
engineImportTXD( kocsitxd1, 445 )
kocsidff1 = engineLoadDFF(\"vehs/admiral.dff\", 445)
engineReplaceModel( kocsidff1, 445 )
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
-
Szerintem ne így csináld meg, mert csak bonyolítod az életed. Itt egy egyszerű script, amiben csak annyi dolgot van, hogy a megfelelő helyre felrakod a kocsi, txd és dff-t és ezt beleírod csakis kizárólag a metába (első helyre a txd-t rakod mindig, utána a dff). Ez az összes 400 és 611 lévő kocsira tölti rá azokat, amiket megtalál a metaban. Persze itt még lehetne annyit csinosítani, hogy tökéletesen menjen (azaz törölje magát ki, mert a régi kocsimódokat is képes betölteni ami már rég nincs bent, ha az neked megvan client oldalon, ha jól emlékszem erre a gondjára).
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(),
function()
for i = 400, 611 do
if fileExists(\"files/vehicles/\"..i..\".dff\") and fileExists(\"files/vehicles/\"..i..\".txd\") then
local txd = engineLoadTXD(\"files/vehicles/\"..i..\".txd\")
engineImportTXD(txd, i)
local dff = engineLoadDFF(\"files/vehicles/\"..i..\".dff\")
engineReplaceModel(dff, i)
end
end
end
)
-
Rendben köszi de a probléma még mindig vent áll hogy azt írja hogy
[2016-10-21 14:50:36] WARNING: Script \'ween_vehicles\\kocsik\\alpha.txd\' is not encoded in UTF-8. Loading as ANSI...
[2016-10-21 14:50:36] SCRIPT ERROR: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.txd:1: unexpected symbol near \'char(22)\'
[2016-10-21 14:50:36] ERROR: Loading script failed: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.txd:1: unexpected symbol near \'char(22)\'
[2016-10-21 14:50:36] WARNING: Script \'ween_vehicles\\kocsik\\alpha.dff\' is not encoded in UTF-8. Loading as ANSI...
[2016-10-21 14:50:36] SCRIPT ERROR: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.dff:1: unexpected symbol near \'char(16)\'
[2016-10-21 14:50:36] ERROR: Loading script failed: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.dff:1: unexpected symbol near \'char(16)\'
[gmod]Legközelebb használd a kiemelt témát![/gmod]
-
Rendben köszi de a probléma még mindig vent áll hogy azt írja hogy
[2016-10-21 14:50:36] WARNING: Script \'ween_vehicles\\kocsik\\alpha.txd\' is not encoded in UTF-8. Loading as ANSI...
[2016-10-21 14:50:36] SCRIPT ERROR: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.txd:1: unexpected symbol near \'char(22)\'
[2016-10-21 14:50:36] ERROR: Loading script failed: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.txd:1: unexpected symbol near \'char(22)\'
[2016-10-21 14:50:36] WARNING: Script \'ween_vehicles\\kocsik\\alpha.dff\' is not encoded in UTF-8. Loading as ANSI...
[2016-10-21 14:50:36] SCRIPT ERROR: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.dff:1: unexpected symbol near \'char(16)\'
[2016-10-21 14:50:36] ERROR: Loading script failed: ween_vehicles\\kocsik\\alpha.dff:1: unexpected symbol near \'char(16)\'
Kocsi id alapjan kell ellnevezni es utf kodolast is kell adni neki.
-
Rendben köszönöm akkor megpróbálom úgy!
De viszont az UTF az nem hiszem mert ha 1esével rakom be akkor nem írja ezeket
-
Rendben köszönöm akkor megpróbálom úgy!
De viszont az UTF az nem hiszem mert ha 1esével rakom be akkor nem írja ezeket
UTF egy karakter kódolás, mivel használsz ékezetes betűket is és egyéb dolgot, ezért UTF8-BOMnélküli kódolást kell alkalmazni. :) Legalábbis én azt szoktam itt ebben az mta-s luaban. Weboldalaknál már más téma az egész... :)
-
UTF-8 BOM , BOM nélkül szét..... az outputChatBoxokat nekem az mta :D