Kocsi komponens eltüntetése.
MI lehet a gondja a scriptnek ? Debug nem ír semmit.
txd = engineLoadTXD ( \"perennial.txd\" )
engineImportTXD ( txd, 587 )
dff = engineLoadDFF ( \"perennial.dff\" )
engineReplaceModel ( dff, 587 )
for _, vehicle in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
if getElementModel(vehicle) == 1 then
setVehicleComponentVisible(theVehicle, \"farzone\" , false)
end
end
Nincs 1-es id-jű autó, illetve mi az a theVehicle? Nem úgy lenne értelmes, hogy a ciklus végig megy a kocsikon, és HA a vehicle modellje egyezik azzal amit te akarsz, akkor a vehicle-t adod meg a setVehicleComponentVisible-be? Nem igazán értem mit szeretnél, de ha minden kocsinak le szeretnéd szedni a \"farzone\"-ját, akkor úgy kéne.
for _, vehicle in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
if getElementModel(vehicle) == 1 then
setVehicleComponentVisible(vehicle, \"farzone\" , false)
end
end
Illetve mi az a \"farzone\"? Keresgélem, de nem találok róla semmit.
Köszi a választ. Nem ,nem minden autónak szeretném leszedni csak ennek az egynek,ami az euros-ra van modolva.
Farzone az a modellezett járműnek az egyik komponense .
Csak még elég kezdő vagyok és sok dolgot nem tudok.
Minden autónál le szeretnéd szedni ami euros, nem? Mert több is lehet belőle. Akkor az kell amit én írtam.
Hogy kezdjek neki,vagy tudsz esetleg segíteni ? Esetleg paypalon keresztül tudok neked utalni.
Felejtsd el az utalást. Nem szükséges. Írj privátban, és megcsináljuk ezt a script-et.
írtam.
Hol? Nem látom. :D
Üzenetet :D
Üzenetet :D
Az király, mert nem kaptam semmit. xd
Most nézd csak meg :D
Az király, mert nem kaptam semmit. xd