Szerző Téma: Kerékdőlés  (Megtekintve 3247 alkalommal)

Kerékdőlés
« Dátum: 2016. július 23. - 04:06:45 »
0 Show voters
Pacsi!
Eddig bárkitől kérdeztem, mindenki azt mondta, hogy nem lehet az autók kerékdőlését állítani, viszont találtam 1 videót, amelyben ezt megvalósították.
 

Hogyan?

Kerékdőlés
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 23. - 07:55:33 »
0 Show voters
Nem tudom, hogy handlinggel lehet-e, ezert kitalaltam egy masik modszert. Sajnos nincs lehetosegem tesztelni. Az otlet az, hogy onClientPreRenderben forgatnad el a componentet(kereket), ugy, hogy az elozo z rotaciojat figyelembe veszed a kereknek. Csak x/y iranyba dontened meg.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kerékdőlés
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 23. - 07:57:31 »
0 Show voters
nem vagyok nagy mta zseni de az is meglehet, hogy a kerék úgy van megcsinálva módolva.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Kerékdőlés
« Válasz #3 Dátum: 2016. július 23. - 09:43:25 »
0 Show voters
A setVehicleComponentRotation a kerekeken nem működik :D
Minden componentet átállít, de a kerekek maradnak alap dőlésen :)

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Kerékdőlés
« Válasz #4 Dátum: 2016. július 23. - 11:16:34 »
0 Show voters
setVehicleComponentVisible
createObject
setObjectScale
setElementCollisionsEnabled
attach
onClientRender
« Utoljára szerkesztve: 2016. július 23. - 11:18:11 írta Tréj »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal