Sziasztok, éppen dolgozok/dolgozunk egy Karakter információs panelen, és olyan probléma elé jutottunk hogy az én monitoromon 1920*1080 beállítom hogy jó legyen de a kisebb vagy esetleg nagyobb monitorokon már nem ott van az adott cucc pedig
local height = 30
local tartoX, tartoY = oldalSzel * 1.5 + 30, 5 + felsoSzel
local felsoSzel = screenY / 6
local oldalSzel = felsoSzel
local kezdoX = tartoX + 25
local kezdoY = tartoY + 75
local oldalX = tartoMeretX / 7
local oldalY = oldalX * skinSecondSideMultipler
guiGetScreenSize = screenWidth, screenHeight
karakterNevKiiras = dxDrawText ( \"Karaktered neve:\", tartoX + 625, kezdoY + height - 20, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 0.8, Arial )
Minek ennyi változó?
s = {guiGetScreenSize()}
kozep = {s[1]/2, s[2]/2} -- megvan a monitor közepe
-- s[1]/2 = ez a vízszintes közép
-- s[2]/2 = ez a függő közép
-- fontos.. ha egy meglévő boxban szeretnéd a dx kiírást használni, akkor a box méretét add meg és annak az elhelyezkedését képernyő sizenak.
-- kb ennyi.