local x, y = guiGetScreenSize()
oX, oY = 1280, 720
dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 400/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 30/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawText(headerText, 649/oX*x, 149+15/oY*y, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), scaleWidth*1.5/oX*x, scaleHeight*1.5/oX*x, sajatFont, \"center\", \"center\", false, false, false, true)
dxDrawRectangle(509/oX*x, 149+80/oY*y, 300-20/oX*x, 400-360/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
Ezzel a képernyőre méretezéssel mi a baj? A saját képernyőmön tökéletesen működik meg minden, a kisebb/nagyobb felbontásokon pedig a helyén vannak a rectanglek de a szélességük és a magasságuk szétcsúszik illetve a szöveg is elcsúszik a helyéről