Szerző Téma: Képernyőre méretezés  (Megtekintve 645 alkalommal)

Képernyőre méretezés
« Dátum: 2019. február 13. - 17:09:07 »
0 Show voters

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400
local scaleWidth, scaleHeight = screenWidth/1920, screenHeight/1080
local rectangleX, rectangleY = screenWidth/2 - screenWidth/2 - scaleWidth, screenHeight/2 - screenHeight/2 - scaleHeight

 
Mi a baj ezzel a képernyőre méretezéssel? 

Nem elérhető Fr3d

Képernyőre méretezés
« Válasz #1 Dátum: 2019. február 13. - 20:12:42 »
0 Show voters

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400
local rectangleBox = {(screenWidth / 2) - (rectangleWidth / 2), (screenHeight / 2) - (rectangleHeight / 2)}

 
Ez majd középre rakja szóval majd számolgatnod kell.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal