Szerző Téma: Kép helyben hagyás  (Megtekintve 890 alkalommal)

Kép helyben hagyás
« Dátum: 2016. szeptember 07. - 14:02:55 »
0 Show voters
Sziasztok. Lenne egy problémám, mégpedig az, hogy egy checkpoint fölé szeretnék rakni egy adott képet. Ez meg is van, de ha elmozdulok egy helyről a kép össze-vissza nyúlik. Ezt hogy lehetne kiküszöbölni?
Itt van egy-két kép a problémáról.
-Mondhatni jó helyen van.
\"mta-screen_2016-09-07_13-55-01_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
-Itt viszont megnyúlt.
\"mta-screen_2016-09-07_13-55-05_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Válaszokat előre is köszönöm.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Kép helyben hagyás
« Válasz #1 Dátum: 2016. szeptember 07. - 14:10:01 »
0 Show voters
interpolateBetween.
A távolság számít egy adott ponttól.

Kép helyben hagyás
« Válasz #2 Dátum: 2016. szeptember 07. - 14:10:44 »
0 Show voters
Értem. Köszönöm szépen, kipróbálom. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 07. - 14:18:02 )

Azt megkérdezhetem, hogy kell ezt használni? :D
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 07. - 14:18:02 írta BlackSy »

Kép helyben hagyás
« Válasz #3 Dátum: 2016. szeptember 07. - 14:57:35 »
0 Show voters
local maxVisibleUnit = 50
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    testMarker = createMarker(-2498.2028808594, -602.4130859375, 131.22196960449, \"cylinder\", 3, 117, 16, 16, 100)
end)
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
    local cameraX, cameraY, cameraZ = getCameraMatrix()
    if getElementDimension(testMarker) == getElementDimension(localPlayer) then
        local markerX, markerY, markerZ = getElementPosition(testMarker)
        local markerDistance = getDistanceBetweenPoints3D(cameraX, cameraY, cameraZ, markerX, markerY, markerZ)
        if markerDistance <= maxVisibleUnit then
            local screenX, screenY = getScreenFromWorldPosition(markerX, markerY, markerZ + 2, 1)
            if screenX and screenY then
                local imageS = 1 - markerDistance / maxVisibleUnit / 2
                local imageW, imageH = 256 * imageS, 128 * imageS
                local imageX, imageY = screenX - imageW / 2, screenY - imageH / 2
                dxDrawImage(imageX, imageY, imageW, imageH, \"test.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 150))
            end
        end
    end
end)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Kép helyben hagyás
« Válasz #4 Dátum: 2016. szeptember 07. - 15:01:07 »
0 Show voters
Az interpolate pontosabb ennél a módszernél, mi ezen napokig gondolkodtunk.

Kép helyben hagyás
« Válasz #5 Dátum: 2016. szeptember 07. - 15:08:14 »
0 Show voters
Köszönöm szépen a segítséget. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal