Sziasztok!
Valami olyasmit szeretnék megvalósítani hogy egy kapu akkor nyisson ki amikor bele állnak egy kaputól nem messze lévő cp-be majd egy ideig nyitva legyen és zárjon be egy idő után
Ez a scriptem van rá, és a neves izét is ki szeretném venni, valaki tudna segíteni? Előre is köszi
vkapu = createObject(980, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147, 0, 0, 90)
function gate(player)
local localPlayerName = getPlayerName(player)
if (localPlayerName==\"Shane_Ghaspard\") then
moveObject(mbkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 6.9000000953674)
else
outputChatBox(\"Ezt a kaput csak Shane Ghaspard használhatja\",player,255,0,0)
end
end
addCommandHandler ( \"gate\", gate )
Szia!
Próbáld onMarkerHit-tel (szerver oldali).
Egy kis példa:
local myMarker = createMarker(-2596.625, 579.358, 15.626, \'cylinder\', 2.0, 255, 0, 0, 150)
vkapu = createObject(980, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147, 0, 0, 90)
function gate(hitElement, matchingDimension)
if (getElementType(hitElement) == \"player\") then -- ha a bennelévő element egy játékos, akkor..
local localPlayerName = getPlayerName(hitElement)
if (localPlayerName == \"Shane_Ghaspard\") then
moveObject(vkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 6.9000000953674) -- kinyit
setTimer(function()
moveObject(vkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147) -- vissza a helyére
end, 10000, 1) -- 10000 ms (10 mp) után a kapu becsukódik
else
outputChatBox(\"Ezt a kaput csak Shane Ghaspard használhatja\", player, 255, 0, 0) -- ha nem írná ki, írd át a playert hitElement-re
end
end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker, gate)
A vkapu-t és az mbkaput-t tetszés szerint cseréld ki, nem tudom miért van 2 féle változó 1 kapuhoz. Illetve a koordinátákat is írd át tetszés szerintire ha nem lenne jó.
Marker beállításhoz: createMarker
Robika1
Azért egy check nem ártana hogy éppen nyílik-e vagy sem, arra is gondoljatok ha 2 marha egyszerre fut be a CP-be, akkor kétszer fogja move-olni és bizonyos esetekben már el is rontja az object rotációt.
Ha csak egy ember használhatja akkor nem.
[/quote]
Igen, a check-re nem gondoltam ::| Viszont \"az egy ember használhatja\" meg is oldotta (persze sose szabad gányolni, ez kivételes eset.. :D).
Ez a markerhites dolog nekem soha nem működött MTA-ba, csak úgy, ha elhagyod a funkciónevet és magába az eventbe írod a programkódot:
addEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker,
function(hitElement, matchingDimension)
-- a script többi része
end
)
Ezt próbáld meg, ennek jónak kell lennie.