Szerver oldalt hashelj. Illetve érdemes még valamilyen kulcsot is használni az egész mellé. Például: valami+jelszó+valami2. Majd az ebből kapott verziót hashelni egyszer vagy akár kétszer. Kicsit olvass utána a témában, kismillió opció létezik, kinek mi jött be stb stb... Kliens oldalról triggerrel átdobod a kívánt jelszót/beírt jelszót. Azt tartsd észben, hogy a kliens oldalt esetleg tudja modifikálni a játékos, így ha ott akarsz hashelni abból akár gond is lehet (persze ettől még szerver oldalon is lehet, tehát például érdemes a speciális karaktereket letiltani vagy esetleg az egész jelszóra egy \"filtert\" készíteni).
local new_pass = ikszde..password..ikszdehash(\"sha512\", new_pass)
hash(\"sha512\", ikszde..password..ikszde)
Adj meg egy erős jelszót az SQL szerveren, és egyébként mindenhol (min 16 karakter, spec. karakterek), tiltsd le a távoli SQL elérést, állíts be logolást, akár email értesítést, és úgy nem kell félned. Az SHA256 pl pont nem azok közé tartozik, amit csak úgy visszafordítanak. Viszont továbbra is elég egyszer hashelni. Nem lesz kicsi a biztonság!
hash(\"sha512\", hash(\"sha512\", salt_1) .. hash(\"sha512\", password) .. hash(\"sha512\", salt_2))
local salt = \"$o98123Ghasd#.dfrWQ\"hash(\"sha256\",salt..password)
Szerintem teljesen felesleges ennyi hash. Ennyivel bőven elég vagy már: local salt = \"$o98123Ghasd#.dfrWQ\"hash(\"sha256\",salt..password) Felhasználókat nem kell hashelni, szerintem felesleges. De igazából hashelheted mint az email címeket is, de szerintem ezek már talán a túlzás fokát is elérik.