A lespawnolt kocsikat egy tömbbe tárolod el, és azoknak adsz setElementData-t
spawned = {}
spawned[#spawned + 1] = createVehicle...
setElementData(spawned[#spawned], \"data\", érték)
Lehet hogy hülyeséget mondok, de én így próbálnám.
Ha létrehozol egy label elementet annak az marad az \"értéke\" amíg nem törlöd. Ez minden elemetre igaz, tehát a kocsira is.
Szóval ha jól értem, hogy mit szeretnél csinálni akkor megteheted azt, hogy a labeledet belerakod egy tömbbe mint kulcs és az értéke pedig a kocsi.
local vehLabelPairs = {}
--A label gridlisted készítésekor, bele töltöd:
--Kód többi része...
vehLabelPairs[theVehElement] = theLabelElement
--Ha pedig kell hogy melyik kocsit jelenti az a label
local theVeh = vehLabelPairs[clickedElement]
Valahogy így.
(Bocs, hogy nem válaszoltam valahogy nem vettem észre, hogy vissza írtál vagy nem tudok)
(De egyébként úgy is lehet ahogy Grozz mondta, csak fordítva az element labelbe belemented elementData ként a kocsi elementjét)