Szerző Téma: HUD Segítségkérés  (Megtekintve 1041 alkalommal)

HUD Segítségkérés
« Dátum: 2017. november 28. - 20:58:13 »
0 Show voters
Sziasztok! A Mai napon nekikezdtem egy egyszerűbb hudnak, de viszont az a gond vele, hogy csak akkor változik rajta a pénz, és a játékos adatai, ha újraindítom a scriptet. Hogy tudnám megoldalni azt, hogy ugyanakkor változzon a hudon az adat, mint amikor a játékosnál? Válaszotokat előre is köszönöm! Itt a kód (Igen GUIEditorral készültek el a kinézeti elemek, a scriptet én írtam hozzá) 
 
 
 

playerHealth = getElementHealth ( localPlayer )
armor = getPedArmor ( localPlayer )
penz = getPlayerMoney(thePlayer)
GUIEditor = {
    progressbar = {}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot,
    function()
        GUIEditor.progressbar[1] = guiCreateProgressBar(1081, 88, 250, 20, false)
   guiProgressBarSetProgress(GUIEditor.progressbar[1], playerHealth)
   
        GUIEditor.progressbar[4] = guiCreateProgressBar(1103, 124, 228, 20, false)
   guiProgressBarSetProgress(GUIEditor.progressbar[4], armor)
    end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", root,
    function()
        dxDrawRectangle(1016, 47, 325, 160, tocolor(0, 0, 0, 165), false)
        dxDrawText(\"ÉLET:\", 1026, 85, 1161, 108, tocolor(252, 30, 35, 165), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawLine(1016, 47, 1016, 208, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, false)
        dxDrawText(\"GRAFFITIMTA\", 1025, 51, 1331, 75, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"PAJZS:\", 1026, 118, 1161, 144, tocolor(15, 89, 172, 236), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
   dxDrawText(\"\".. penz ..\" $\", 1034, 170, 1176, 200, tocolor(64, 210, 232, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
    end
)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),
function()
showPlayerHudComponent(\"all\", false)
showPlayerHudComponent(\"wanted\", true)
end
)

 
 

HUD Segítségkérés
« Válasz #1 Dátum: 2017. november 28. - 21:31:46 »
0 Show voters


GUIEditor = {
    progressbar = {}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot,
    function()
        GUIEditor.progressbar[1] = guiCreateProgressBar(1081, 88, 250, 20, false)
   guiProgressBarSetProgress(GUIEditor.progressbar[1], playerHealth)
   
        GUIEditor.progressbar[4] = guiCreateProgressBar(1103, 124, 228, 20, false)
   guiProgressBarSetProgress(GUIEditor.progressbar[4], armor)
    end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", root,
    function()
   playerHealth = getElementHealth ( localPlayer )
   armor = getPedArmor ( localPlayer )
   penz = getPlayerMoney(thePlayer)
        dxDrawRectangle(1016, 47, 325, 160, tocolor(0, 0, 0, 165), false)
        dxDrawText(\"ÉLET:\", 1026, 85, 1161, 108, tocolor(252, 30, 35, 165), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawLine(1016, 47, 1016, 208, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, false)
        dxDrawText(\"GRAFFITIMTA\", 1025, 51, 1331, 75, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"PAJZS:\", 1026, 118, 1161, 144, tocolor(15, 89, 172, 236), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
   dxDrawText(\"\".. penz ..\" $\", 1034, 170, 1176, 200, tocolor(64, 210, 232, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
    end
)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),
function()
showPlayerHudComponent(\"all\", false)
showPlayerHudComponent(\"wanted\", true)
end
)

 
Render-be teszed a változókat. És nem ajánlatos a GUiEditor. Elcsúszik. Főleg ebben a felállásban.

HUD Segítségkérés
« Válasz #2 Dátum: 2017. november 28. - 21:37:11 »
0 Show voters
Értem. Rendben, köszi a gyors választ, és a segítséget! :)

HUD Segítségkérés
« Válasz #3 Dátum: 2017. november 29. - 13:56:22 »
0 Show voters
Relative-t próbáld, de nekem régen úgyis elcsúszott.

HUD Segítségkérés
« Válasz #4 Dátum: 2017. november 29. - 14:15:01 »
+1 Show voters
Ígyis-úgyis el fog guiEditor-ral. :)

HUD Segítségkérés
« Válasz #5 Dátum: 2017. november 29. - 16:36:32 »
0 Show voters
Sziasztok, köszönöm a válaszokat! Azóta nekiláttam egy újabb hudnak, mivel ez \"sok fpst zabált\", az mozgatható lesz, és  egyszerűbb megoldása lesz.
 
Témát zárom! 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal