Sziasztok!
Nos, készítettem egy HUD-ot, azonban nem igazán akar működni... Kérlek, meg ne kövezzetek, hisz valószínűleg sok hülyeséget írtam... De, kérlek segítsetek, én semmiképp nemjövök rá, mi a baja... Pozícionálással nem vagyok jóba, így szerintem az a ludas.. Emellett semmi hibát nem ír ki!
Előre köszönöm,
Chas\'
local active = true
function HUD()
if active and not isPlayerMapVisible() then
local poz1, poz2 = guiGetScreenSize()
dxDrawImage(poz1-410, poz2-210,\"HUDalap.png\")
local HP = getElementHealth(Player )
if HP > 100 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD10p10.png\")
if HP > 90 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD9p10.png\")
if HP > 80 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD8p10.png\")
if HP > 70 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD7p10.png\")
if HP > 60 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD6p10.png\")
if HP > 50 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD5p10.png\")
if HP > 40 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD4p10.png\")
if HP > 30 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD3p10.png\")
if HP > 20 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD2p10.png\")
if HP > 10 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD1p10.png\")
if HP > 0 then
dxDrawImage(poz1-268,poz2-149,31,76,\"HUD0p10.png\")
end
end
end
end
end
end
end
end
end
end
end
end
local kevlar = getPedArmor(Player )
if kevlar > 100 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD10p10.png\")
if kevlar > 90 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD9p10.png\")
if kevlar > 80 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD8p10.png\")
if kevlar > 70 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD7p10.png\")
if kevlar > 60 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD6p10.png\")
if kevlar > 50 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD5p10.png\")
if kevlar > 40 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD4p10.png\")
if kevlar > 30 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD3p10.png\")
if kevlar > 20 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD2p10.png\")
if kevlar > 10 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD1p10.png\")
if kevlar > 0 then
dxDrawImage(poz1-310,poz2-149,31,76,\"HUD0p10.png\")
end
end
end
end
end
end
end
end
end
end
end
end
function drawtext()
local hasznaltfegyver = getPedWeapon(localPlayer)
local tolteny = getPedTotalAmmo(localPlayer)
dxDrawText(hasznaltfegyver, poz1-59,poz2-99,132,24 )
dxDrawText(tolteny, poz1-59, poz2-125,132,24)
end